من و همسرم نیم ساعت زودتر بیدار می شویم تا با هم باشیم

یک زن و شوهر نیویورکی برای اینکه زندگی شلوغ و حرفه ای شان، بخش زیادی از وقت روزانه شان را می گرفت تصمیم می گیرند برای داشتن لحظاتی آرام و دور از هیاهو، صبح ها نیم ساعت زودتر بیدار شوند.

همه زوج هایی که برای مدت طولانی با هم زندگی می کنند می دانند که کار، بچه، وظایف خانه، پرداخت قبض ها و خرید، همهِ انرژی روزانه شان را می بلعد. خیلی ها اگر خوش شانس باشند هر چند وقت یکبار، لحظات خصوصی می یابند که معمولا ترجیح می دهند در اتاق خواب بگذرد.

اما دو انسانی که به هم علاقه دارند می توانند اگر فرصت داشته باشند با هم گپ بزنند. با هم قدم بزنند.با هم تمرکز ذهني انجام دهند و حتی با آرامش و بدون عجله، در باره تصمیمات آینده شان گفتگو كنند.

Matt Fugate یک سلمانی مطرح در نیویورک است و همسرش Laura Gammel مدیر روابط عمومی یک شرکت است و هر دوی شان سرشان به شدت شلوغ است. آنها متوجه شدند که با وجود اینکه تلاش شان برای زندگی بهتر برای هر دوی شان است ولی عملا روزها و هفته ها می گذرد بدون اینکه، فرصت درست و حسابی برای کنار هم بودن به عنوان دو رفیق را داشته باشند.

نیم ساعت زودتر از تختخواب بیرون آمدن اصلا آسان نیست ولی اگر مشتاق هستید با عزیزتان باشید آن هم به دور از هیاهوی زندگی، به سختی اش می ارزد.

 

‘My Husband And I Wake Up 30 Minutes Early Every Day To Spend Time With Each Other’Now that’s dedication. BY ASHLEY OERMAN