ما میتونیم دوستای خوبی باشیم یعنی چه

dating-after-breakup

ما حدود چهار ماه با هم رابطه خوبی داشتیم  و به نظر من واقعا مشکل خاصی وجود نداشت اما به هر دلیلی ایشون تصمیم به جدایی گرفت خب منم نتونستم کاری کنم.

حالا ایشون میگه ما میتونیم دوستای خوبی باشیم. آیا اصلا این امکانش هست من با فردی که با تمام وجود دوست دارم بتونم مثل یه دوست معمولی باهاش کنار بیام؟

مهران عزیز

اگر این ادعا در شروع آشنایی شما دو نفر مطرح می شد شاید امکان داشت فرض کنی که هنوز نسبت به تو و عشقت مطمئن نیست. ولی شما مدتی با هم بوده اید و آنطور که می خواستید ادامه نیافت پس وقتی می گوید «بیا با هم فقط عین دو دوست باشیم» یعنی امیدی به ادامه رابطه شما نیست.

مهران عزیز هیچ شانسی نداری و جوانمردانه تر است اگر صریح ولی با احترام کامل بگویی:« من قادر نیستم احساسم نسبت به تو را انکار کنم و فکر نمی کنم دوست بودن برایم کافی باشد» و بدون هیچ تردید و تزلزلی ماجرا را خاتمه بده.

بعضی ها بعد از شنیدن این ادعا از طرف مقابل همچنان به دوستی معمولی ادامه می دهند و امیدوارند همه چیز تغییر کند و رابطه شان مثل قدیم، عاشقانه شود.

مهران عزیز واقعیت را بهتر است بپذیری و کاملا از وی عبور کنی. این عشق و علاقه تو یکطرفه شده است و فقط باعث اذیت و سرافکندگی بیشتر می شود.

منبع تصویر

The Acquiring Man

Written By
More from بهمن
خوش آمدن با عشق فرق دارد
خوش آمدن با عشق فرق دارد
Read More