حسادت و کنترل اینترنت در شروع زندگی مشترک

37AD3C2200000578-3763170-image-a-63_1472460099111
سلام من 24 سالمه با پسری آشنا شدم و می خواهیم باهم ازدواج کنیم. مشکل من با اون اینه که رمز تلگرامو گرفته رمز اینستاگرامو داره و حق ندارم چیزی نصب کنم. روی گوشیم حق ندارم عکس بازیگر مورد علاقمو لایک کنم ولی خودش تلگرام داره لاین داره ایمو داره چند بار اسمس اشتباه داده بهم. نمیدونم چیکار کنم . الان همه ی خانوادم میدونن قضیه ما رو …

سلام زری عزیز

او حتما دوستت دارد و می خواهد ترا از محیط هایی که تاثیرهای ناخواسته زیاد است دور نگه دارد. ولی با او صحبت کن و بگو که انسان بالغ و بزرگسالی هستی و این نوع حسادت ها و کنترل ها، معمولا نتیجه دلخواه برای هیچکس ایجاد نمی کند.

خیلی خوب خواهد بود اگر هر دوی تان تاثیرات منفی شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید و پیش همدیگر به یک خط و مرزهای مشخص دست بیابید و هر دوی تان رعایت کنید اما این شیوه کنترل که در پی گرفته است حتما نتیجه برعکس دارد.

شوهر آینده ات در ضمن خوب است بفهمد بی اعتمادی به تو، در درجه اول یعنی بی احترامی به انتخاب خودش برای برگزیدن همسرِ زندگی …

ازدواج دیگر مثل قدیم نیست. آدمها و شرایط و خواسته های شان زیاد شده است. زوج ها بر اساس شرایط موجود و آگاه از اینکه یک عالم ماجرای جدید، برای زندگی مشترک به تفاهم می رسند.

با مردی که دوستش داری در باره هر چیزی که حتما در آینده آزار دهنده خواهد شد حرف بزن. از او هم بخواه که حرف بزند. از نگرانی هایش بگوید و احساساتی که دارد. شما قرار است هم سر شوید. از همان شروع یاد بگیرید صمیمی و صادقانه به خاطر پایداری مهرتان به همدیگر، با هم حرف بزنید.

زری عزیز، دادگاه های مربوط به مسائل خانواده و در دفاتر شکایت و طلاق،  پر است از جوانانی که یک زمان همدیگر را دوست داشتند.

Written By
More from بهمن
سه ساله یواشکی دوستش دارم
این دختر نشانه دقیقی از همه آرزوهایی هست که برام عزیز هست....
Read More