داستان شومبول کوچک من

article-2693994-1FAD5E6D00000578-817_634x549

سالها پیش، به عنوان یک جوان ۱۶ ساله، وقتی برای اولین بار در خواب ارضای جنسی شدم متوجه این حقیقت شدم که طول شومبول من در حالت تحریک شده زیاد نبود. بعد از آن در هر فرصتی عضو مردان دیگر را در تصاویر درون مجلات و بعدها در اینترنت با وضعیت خودم مقایسه می کردمو
 
از ۲۰ سالگی، انگیزه بیشتر برای آشنایی به دختران سبب شد که بر نگرانی ام افزوده شود. همیدم که درصد خیلی کمی از مردان از این نارسایی برخوردارند. نارسایی که هیچ ربطی به قدرت جنسی و قابلیت های دیگر آلت تناسلی نداشت.
 
تا ۲۹ سالگی چندین بار از بابت این ماجرا اذیت شدم. بیشتراز همه اعتماد به نفسی بود که پیدا نکرده بودم. موقعیت هایی پیش آمده بود که می توانستم در برابر یک دختر عریان باشم ولی از ترس عکس العمل شان اجتناب کردم و اصرارم باعث به هم خوردن رابطه هایی شد که می توانست در زندگی ام تعیین کننده باشد.
 
در یکی از این فرصت ها تصمیم گرفتم دل به دریا بزنم. خودم را بدون شرم و خجالت نشان دهم. او هیچ چیز در حین ماجرا نگفت. همه چیز با وجود دیده شدن یک شومبول ۵ سانتیمتری با موفقیت طی نشد چون عدم اعتماد نمی گذاشت محکم و پایدار ادامه بدهم و زودانزالی گرفتم.
 
به هر حال قدم اول را برداشته بودم. بارها آن صحنه را برانداز کردم و برایم مهم بود بدانم در لحظه اول چه عکس العملی از دیدن شومبول کوتاه من در طرف مقابل ایجاد شده بود.
 
برای من یافتن یک دوست، یک عشق و یار واقعی وقتی که ۳۱ ساله شده بودم واقعا اصل بود. اما وجودم آنقدر شکننده و ناتوان بود که جرئت نزدیک شدن به دخترانی که می توانستم دوست داشته باشم و احساس تعهد کنم را نداشتم. سال های عمرم و تجربیات واقعی جنسی و عاطفی ام روز به روز مخدوش تر می شد.
 
۳۸ ساله بودم و در جشن تولد خودم، دختری به همراه جمعی از دوستان در آپارتمانم در کنارم برای لحظاتی رقصید که منگ و متحیر شدم. او همه آن تصویر و توقعی بود که از زنِ زندگی داشتم. همه چیز را با هم داشت. هم قد من بود. همسن من بود. همانطور که دوست داشتم چندین برابر بیشتر از من خنده بر صورتش بود. موهای صاف کوتاه داشت. وقتی به من می نگریست حداقل به خیال خودم یک نوع وجد و شادابی در صورتش ابراز وجود می کرد. زیبا و باهوش بود.
 
برایم برانگیختن توجه اش زیاد سخت نبود. تاثیر وجود نازنین او باعث شد که خیلی صریح و صمیمی با او مسیر اعتراف به مشکلم را طی کنم. در اولین فرصتی که امکان خلوت و بوسه ایجاد شد بزرگترین بحران شخصی ام در این زمینه را با او در میان گذاشتم.
 
مهم این است طرف مقابل از آدم خوشش بیاید. بعد از آن هر مشکلی قابل رفع خواهد بود. هر مشکلی. ما دو سال است از زندگی مشترک مان می گذرد و مدام بر شیوه های جدیدتر از لذت بردن از همدیگر می افزائیم.

منبع تصویر

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2693994/Man-mortgages-house-lengthen-micropenis.html

 

Written By