دو نگرانی جنسی مردان در باره بدن‌شان

۱ – نگرانی در باره کوچک بودن آلت جنسی

بیش از ۳۵ درصد مردان با سکته قلبی و مغزی می میرند ولی توجه و تاکیدشان همچنان در باره قد و قامت عضو شان است.

مردان البته نگران پیر شدن هم هستند ولی نگران بیماری های مزمن و کشنده و رنج آور نظیر آلزایمر و پارکینسون نیستند. همه درد پیری مردان حداقل از طریق جستجوهای اینترنتی این است که چه بر سر شومبول مان می آید؟

ما مردان در گوگل در باره سایز آلت مردان کنجکاوی می کنیم و می خواهیم بدانیم قد و قامت آلت ما چقدر کوجکتر از حد معمول است. ولی زنان وقتی باره آلت جنسی مردان کنجکاوی می کنند در ۴۰ درصد موارد مربوط به دردسرهای بزرگ بودن آلت مردان است.

۲ – استوار نگه داشتن

دومین کنجکاوی و نگرانی مردانه در جستجوهای اینترنتی این است که چطور بتوانم در حین آمیزش استواری و استقامت بیشتری برای انزال نشدن تدارک ببینم؟ به نظر می رسد ما مردان همواره در بستر زناشویی احساس ناامنی می کنیم چون می ترسیم مبادا نتوانیم طرف مقابل را راضی نگه داریم. این نگرانی متاسفانه در بیشتر موارد ساخته و پرداخته ذهن ما مردان است. تحقیقات دو دانشگاه امریکایی و سنجش وسیع ۲۶ هزار نفره ای که داشته اند نشان می دهد ۸۴ درصد زنان از تجربه جنسی شان خیلی راضی هستند.

دهها سال است که مربیان آموزش جنسی و محققین تلاش می کنند به ما مردان بیاموزند که سکس و رابطه جنسی محدود به ارگاسم از طریق دخول نیست و زنان از لمس، نوازش و بوسه و عشقبازی بسیار لذت می برند. برای زنان تمام مسیر از لحظه اول تا آخرِ یک رابطه جنسی دلپذیر و ارضا کننده است.

دو نگرانی جنسی زنان در باره بدن خودشان

A New Study Reveals Our Deepest Sexual Insecurities
https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201605/new-study-reveals-our-deepest-sexual-insecurities

image source

http://forum.santabanta.com/showthread.htm?211747-Sex-and-performance-anxiety

http://www.cosmopolitan.com/sex-love/news/a44316/awkward-dating-things-guys-feel-insecure-about/