آیا او باکره بود

cintura-castita-donna

من ۲۶ ساله ام. والدین من از طریق فامیل  مرا با دختری ۲۴ ساله آشنا کردند که به نظر می رسید دختر خوبی است. یک ماه است از ازدواج ما می گذرد ولی درست یک ماه است همه زندگی ام به هم ریخته است. من به همسرم اعتماد ندارم و فکر می کنم باکره نبوده است. بیشتر از همه به خاطر اینکه موقع آمیزش از همان بار اول متوجه شدم که موقع دخول عضو تناسلی من در محیطی قرار می گیرد که هیچ تماسی را حس نمی کنم. من قبلا با ۲ زن تماس جنسی داشته ام ولی او مثل هیچکدام شان نیست.

دوما اینکه در دو سه بار اول آمیزش خون مربوط به بکارت در وی ملاحظه نشد. می خواستم او را به پزشک قانونی ببرم ولی شرم و ترس از رسوایی یا خجالت از او و والدین، به من این اجازه را نداد. حدود ۱۰ روز پیش در حین سکس مقدار بسیار کمی خون مشاهده شد. حالم خوب نیست و نمی دانم با این فکر و خیال ها چه کنم؟

سیروس عزیز

اجازه بده اول چند مسئله را با هم مرور کنیم:

دیواره واژن، ماهیچه ای است و می تواند مدام عرض آن تغییر کند. واژن ها هم مثل آلت مردان در هر انسانی فرق می کند. بزرگ و کوچک و کم عمق و پر عمق هستند. تحریک شدن زنان باعث ترشحاتی می شود که تغییراتی را در درون واژن شان ایجاد می کند.

حتی پرده های بکارت نیز انواع مختلف دارند. اغلب شان دارای انواع سوراخ های طبیعی هستند که اجازه می دهد خونریزی ماهانه زنان از درون واژن خارج گردد.

خیلی از پرده های بکارت، نیاز به ضربه های مستقیم و مشخص دارند تا پاره شوند و خیلی از موارد  فقط از چندین آمیزش جنسی ممکن است بشکافند. بعضی ها هم زیادی حساس هستند و در حرکات ورزشی و ناگهانی، یا در حین خودارضایی از هم می شکافند.

می گویند پرده بکارت ممکن است وسیله ای برای جلوگیری از سرایت بیماری های ویروسی و عفونی به داخل واژن هم باشد. حتما در دوره های از زندگی قبیله ای و روستانشینی و حتی تا همین۲۰ سال پیش، بکارت وسیله اصلی برای کنترل سکس زنان بود.

شاید این گفته من ترا اذیت کند ولی بخشی از وسواس و نگرانی های اینچنینی از مردانی سر می زند که از نظر جنسی قادر به برطرف کردن امیال جنسی همسرشان نیستند. اگر رابطه جنسی خوبی دارید و از هماغوشی همدیگر لذت می برید به این افکار نگران کننده و منفی، مهار بزن و سعی کن احترام و دوستی و محبت را به زندگی زناشویی ات بکشانی..

Image Source
http://www.medioevo.com/en/more/10086-cintura-castita-donna.html

Written By
More from بهمن
وقت آن شده که نگران خودم باشم؟
من ۲۳ سال دارم یک دوره ی اعتیاد شدید به حشیش را...
Read More