نظر 3 هنرپیشه زن در باره مردان کشورشان

سه بازیگر تلویزیون و سینمای امریکا که اصلیت شان ایرانی، شیلی، چینی است وقتی که نظرشان را در باره جذابیت مردان می گویند اشاراتی نیز به مردان کشور  خودشان دارند. سارا شاهی که در بسیاری از سریال های تلویزیونی و فیلم های امریکا نقش داشته است پدرش ایرانی است با مادری اسپانیایی که وقتی 10 ساله بود از هم جدا می شوند.

Sarah Shahi
Sarah Shahi

سارا شاهی که اسم اصلی اش آهو جهانسوز است از همان خردسالی در مسابقه ملکه زیبایی استان خودش شرکت کرد و دوست داشت بازیگر شود. بعدها جزو تیم زنان جذاب تشویق کننده برای باشگاه فوتبال امریکایی دالاس شد و از 6 سال پیش، قدم به قدم، مسیر ظاهر شدن در تلویزیون و سینمای هالیوود را به آرامی طی کرد. در سال 2012 از طرف مجله مردانه ماکسیم در لیست 100 زن جذاب امریکا قرار گرفت. او در مصاحبه اش با مجله سلامت مردان گفته است که:

مرد ایرانی دست و دلباز و سخاوتنمد است. برای تهیه جلب توجه از هیچ چیز کوتاهی نمی کند. فرقی نمی کند چه شخصیتی داشته باشی ولی هر دختری در یک دوره از زندگی این نوع توجه را دوست دارد که مثلا از مرد سخاوتمند بشنود که « بیا این هم یک جفت کفش طلا که برایت خریدم»

اما در نهایت برای من، مردی که صادق است و ادا در نمی آورد و شخصیت واقعی اش را بروز می دهد خیلی جذاب است. مردی که با احساسات و شعور آدم بازی نمی کند. این خصوصیات ساده است که قلب یک دختر را تسخیر می کند. این را هم بگویم که قیافه یک مرد برایم مهم است ولی اولین ویژگی نیست که توجه ام را جلب می کند.

eonor Varela
Eonor Varela

مانکن و بازیگر شیلی Leonor Varela خیلی زود در تلویزیون و در نقش های کودکانه ظاهر شد و این مسیر را ادامه داد تا اینکه از 5 سال پیش نقش های ثابت در سریال های تلویزیونی و فیلم های هالیوود را نصیب خود ساخته است. او در باره نوع جذابیتی که در مردان سراغ دارد می گوید:

به نظر من مردان لاتین رمانتیک تر هستند. رفتارشان آدم را به یاد یک آواز ملایم می اندازد. مردان لاتین کاری می کنند که زنان احساس کنند زیباتر هستند. من وقتی به یک مرد نگاه می کنم توجه ام به دستها و چشمانش است. خیلی دقت می کنم ببینم با مادرشان چه رفتاری دارند. من از این طریق می فهمم چقدر وجودشان می تواند دوست داشتنی باشد.

برای من، مردانی جذاب و سکسی هستند که به اعضای خانواده خودشان توجه دارند. به خواهران و برادران شان محبت می کنند و … به نظر من مرد سکسی، خودخواه نیست. زورگو و قلچماق نیست. سلیقه اش در لباس و طرز ظاهر شدن و دقتی که برای ابراز وجودش قائل است مهم است. حتی با پوشیدن یک لباس بسیار ساده. چون اصل، توجه و وقتی است که برای زیبایی نشان می دهد و برایش احترام قائل است. این نوع مرد به زیبایی زنان نیز احترام قائل می شود. چون به نظر من، زنان، زیبایی زندگی مردان هستند.

Bai Ling
Bai Ling

هنرپیشه معروف سینمای چین، هنگ کنگ و شرق دور Bai Ling برعکس اکثر زنانی که به هالیوود راه یافتند زندگی تلخ و عجیبی داشته است. او که معلم موسیقی در ارتش چین بود توسط یمک افسر مورد تجاوز قرار می گیرد و مجبور می شود فرزند ناشی از ان حادثه را سقط جنین کند. الکلی می شود و به مواد مخدر پناه می برد. این اواخر در اوج شهرتش در امریکا و آسیا، در فرودگاه به جرم دزدیدن مجله و چند قلم باطری، رسوای عام و خاص می شود.

مشکل روحی و روانی نیز گاه و بیگاه، مسیر شهرتش را مختل می کند. در فیلم جنگ ستارگان 3 نقش دارد ولی به گفته خودش وقتی برای مجله پلی بوی لخت می شود نقش وی در ادیت نهایی کاملا برداشته می شود. با این همه زیبایی اش و شهرتش در اسیا و فیلم های پرفروشی که بازی می کند همواره برایش نقش های جدید در سینما و تلویزیون امریکا تدارک می بیند. به نظر او :

مردان شرق آسیا خیلی سخت تلاش می کنند که خیلی خیلی نازنین باشند. آنها علاقمند این هستند که از زنان به خوبی مواظبت کنند. رفتاری که به ما زنان احساس امنیت و اطمینان می دهد. این نوع رفتار بخشی از سنت مردان ما است. در فرهنگ شرق دور، سکسی بودن توام با متانت است. پوشیده و مخفی است. مثل عطر گل، مثل یادآوری یک جشن تولد … مثل نقاشی چینی که ساده و و ظریف است. یک عالم جای خالی بر روی پرده نقاشی است که خودتان باید تصور کنید.

 

The Women of Lifetime of Sex Appeal

http://www.menshealth.com/sex-women/romance-different-cultures

https://web.telegram.org/#/im?p=@marderoozmedia

More from ماهان طباطبایی
گزارش مصور یک توریست آلمانی از سفر ایران
روزنامه نگار آلمانی و مسافر همیشگی دور دنیا  Clemens Sehi با ذوق...
Read More