دلم نمی‌خواهد باور کنم مردهای ایرانی بد هستند

دختری هستم ۲۷ ساله شاغل و خارج کشور زندگی می کنم. من به طور مستقیم و یا از طریق اینترنت تاکنون با ۳ مرد همسن و سال خودم آشنا شدم. دو بار از آن موارد به سکس هم کشید.

در هر ۳ مورد خیلی سریع اظهار علاقه کردند ولی وقتی رابطه داشت جدی تر می شد یکدفعه غیب شان زد. دلم نمی خواهد باور کنم که مردهای ایرانی بد هستند ولی چراٰ؟

آوای عزیز

این مورد که اشاره کردی فقط مختص مردان ایرانی نیست و راه حلش هم بدبینی و بی اعتمادی به مردان نیست.

برای ما مردان، کشمکش های آشنایی و احساس شکار و دستیابی به یک زن، خیلی خیلی جذاب است. احساس برتری و قدرت شخصیت و حس اعتماد و غرور مان را خیلی زیاد می کند. این نوع موفقیت ها در دوره های مختلف سنی فواید مختلف حتی هورمونی و ضد افسردگی برای ما ایجاد می کند. .

برای همین در بسیاری از موارد خیلی راحت از هر وسیله ای برای پیروز شدن و گرفتن بله اولیه زنان استفاده می کنیم. متاسفانه چنان در این بازی تقریبا سالم و معمولی غرق می شویم که متوجه نمی شویم که طرف مقابل، ما را عمیقا باور کرده است و قلبش می شکند.

راه حل هیچ مسئله ای نفی کل پدیده نیست چون بدبینی و تنفر اگر همگانی و مسلط می شد نسل بشر هم منقرض می شد. راه حل در شناخت بیشتر ما مردان است تا دچار کمترین ضربه عاطفی بشوید. تجربیاتی که داشتی را به کار بگیر و سعی کن با دقت بیشتری رفتار کنی تا مردانی با نیت های بسیار بازیگوشانه و گذرا را تشخیص دهی.

زمان بیشتری به هر دوستی بده. در ایجاد رابطه صمیمی و سریع در ملاقات های اولیه پرهیز کن. مردانی که علاقه شان جدی نباشد سریع دلسرد می شوند.

ما مردان موجودات غیرعادی نیستیم و بسیاری از واکنش ها و رفتار ما قابل پیشبینی، تصحیح و تاثیر خواهد بود. هر قدمی که بر می داری آگاهانه باشد و بپذیری که انواع مرد با انواع انگیزه ها در اولین ملاقات ها به طور کاملا طبیعی، به تعریف و تمجید تو خواهند پرداخت.

بهمن

Image source
http://elitedaily.com/dating/pain-finding-soulmate-young/1290783/

Written By
More from بهمن
ازدواج اجباری بدبختم کرد
سنگ صبور من دختری  ۲۹ ساله هستم که یکبار به خاطر ازدواج...
Read More