مردان با رفتارشان ابراز عشق می‌کنند

به نظر نویسنده مسائل زناشویی آقای «جیمز مایکل ساما»، مردان معمولا از ابراز مستقیم کلماتی نظیر دوستت دارم و یا سایر حرف های مشابه دوری می کنند. او یک لیست از اعمال ارادی و یا حتی غیر ارادی مردان را بر می شمرد که معنایش این است که مردِ زندگی تان دوست تان دارد.

۱ – او دوست دارد ترا به جمع عزیزان و فامیل و دوستان ببرد. این یعنی از وجود تو احساس غرور می کند و می خواهد دیگران ببینند که او از بودن با تو خوشحال است.

۲ –  او دوست دارد خیلی به تو به لحاظ فیزیکی نزدیک باشد. برای او هر نوع تماس فیزیکی حتی شده، دست زدن به دور کمرت یا حتی دست زدن به موهایت یا هر نوع تماس ساده فیزیکی گذرا، در حین کنار هم بودن، نشانه علاقه او به تو است.

۳ –  ما مردان متهمیم و یا مشهوریم به بها ندادن و گوش ندادن به جزئیات … ولی مردی که دوستت دارد به حرف هایت دقت می کند.

۴ – مردان شاید در حین تماس تلفنی یا پیام ها، کوتاه و ساده رفتار کنند و با یک سلام و  اشارات یک کلمه ای، بخواهند پیام شان را بگویند. شاید لازم نمی بینند با کلمات لطیف با شما حداحافظی کنند ولی وقتی مدام و به دلایل مختلف تماس می گیرند دارند علاقه شان را نشان می دهند.

۵ – او گاهی ناخوداگاه رفتار ترا تکرار می کند. اگر روبرویش نشسته ای و به مبل تکیه می دهی او نیز انجام می دهد. اگر تشنه ای یا گرسنه، او نیز اظهار تمایل به اب و غذا می کند. هر نوع حرکتی که بی اختیار مثل یک انعکاس انجام می دهد خبر از این دارد که دوستت دارد.

۶ – وقتی که از شریک زندگی اش راه حل برای مشکلش می طلبد و میل دارد پیشنهاد یا توصیه های وی را بشنود در واقع دارد با صدای بلند می گوید دوستت دارم.

۷- همیشه نوعی از احساس اعتماد و امنیت را در دور و برت فراهم می کند. این یعنی یک عمل بسیار غریزی از نشانه دوست داشتن و محافظت از تو …

۸- برای یک مرد دروغ گفتن به زن مورد علاقه اش خیلی سخت است و تا حدممکن آن را تقلیل می دهد

Actions Speak Louder Than Words: 12 Ways Men Show Their Love

Written By
More from بهمن
پدرم همیشه تخریبم کرده
یک مهندس 27 ساله هستم و شاغل… پدرم همیشه تخریبم کرده. هیچوقت...
Read More