تربیت جنسی در دنیای تحت تسلطِ پورنوگرافی

 Jack Vettriano

تکنیک هایی که مردان از طریق پورن می آموزند غلط است و آنها را در مسیر دلپذیری از نظر جنسی قرار نمی دهد. پورنوگرافی فقط مردان را تبدیل به یک آدم ماشینی می سازد که بدون احساس صمیمیت و رفاقت، اعمال مکانیکی را انجام می دهند که بخش کوچکی از لذت همخوابگی را در بر می گیرد »

مردان واقعا به نفع شان است که شریک های جنسی خوبی باشند. مردان اگر از مرحله تکرار مکانیکی سکس، عبور کنند می تونند یک تماس زیبا و لذت دوجانبه پر از تمنا و خواهش داشته باشند.

سکس و همه دردسرها و سختی هایش، لازم نیست در یک پاداش ساده فیزیکی ختم شود. زن و مرد امروزی می توانند و درک و شعورش را دارند تا بر مزه و خاطره و لذت جنسی شان بیفزایند. احساس همدلی و اعتما و حتی تعهد، رابطه جنسی را دل انگیز تر کنند.

آماده ساختن و تحریک ملایم زنان به آنها اجازه می دهد تا کاملترین حالت زنانگی شان، بدون ترس و بدون احساس شرم یا نگرانی بروز یابد و سکس بی نظیر و کاملا انسانی  برای هر دو نفر تجربه شود. تجربه ایی که با ویدئوی پورن هرگز صورت نمی پذیرد.

 

8 lessons men raised on porn need to learn – Jill Hamilton, AlterNet

http://www.salon.com/2014/12/14/8_lessons_men_raised_on_porn_need_to_learn_partner/?utm_source=huffpost_50&utm_medium=referral&utm_campaign=pubexchange_faceboo

More from ماهان طباطبایی
نظر 3 هنرپیشه زن در باره مردان کشورشان
سه بازیگر تلویزیون و سینمای امریکا که اصلیت شان ایرانی، شیلی، چینی...
Read More