فوتبال مذهبِ برزیلی هاست

یکی از آشناترین نام هایی که هر مرد و زن و برزیلی می شناسند Charles Miller پسر یک مهندس اسکاتلندی است که در سال 1894 با دو توپ برزیل را با فوتبال آشنا کرد. به قول مردم شناس و مورخ ،Gilberto Freyre برای مردم برزیل: « فوتبال یک رقص  است».

عکاس آرژانتینی الاصل Christopher Pillitz معتقد است دوربین، پاسپورتی است که به او اجازه می دهد به قلب سرزمین های مختلف راه یابد. یکی از پروژه هایش ثبت جادوی فوتبال یا به قول برزیلی ها o jogo bonito بود.

  یک کشیش مذهب       یک کشیش مذهب حیوان پرستی Candomble افریقایی در حال تبرک و دعاخوانی برای یک برزیلی است که آمده است از دعای این کشیش برای پیروزی برزیل در جام جهانی کمک بگیرد.
یک کشیش مذهب
یک کشیش مذهب حیوان پرستی Candomble افریقایی در حال تبرک و دعاخوانی برای یک برزیلی است که آمده است از دعای این کشیش برای پیروزی برزیل در جام جهانی کمک بگیرد.
یکی از تیم های معروف برزیل کلوپ طرفدارانش Gaviões da Fiel معروف به  خلافکار بودن هستند. بدن شان را با خالکوبی ارم تیم و عیسی مسیح و سایر نشانه های فوتبال و مسیحیت می پوشانند و کار اصلی شان کتک کاری با طرفداران تیم های رقیب است.
یکی از تیم های معروف برزیل کلوپ طرفدارانش Gaviões da Fiel معروف به خلافکار بودن هستند. بدن شان را با خالکوبی ارم تیم و عیسی مسیح و سایر نشانه های فوتبال و مسیحیت می پوشانند و کار اصلی شان کتک کاری با طرفداران تیم های رقیب است.
تیم کشیشان هم در مسابقات محلی مناطق برزیل شرکت می کنند
تیم کشیشان هم در مسابقات محلی مناطق برزیل شرکت می کنند

tumblr_mxyryvULFS1qbg1v5o3_1280The Giants of the North football team.tumblr_mxyryvULFS1qbg1v5o1_1280

Written By
More from سام
بچه پولدارهای اینستوگرام
دیوانگی و زیاده طلبی بشر انتها ندارد. این روزها به برکت اینترنت...
Read More