نگاه یک دختر به نسل جدید مردان

من یک دختر ۲۹ ساله شاغل هستم و از شما چه پنهان یک مغازه هم تو شهر دارم با دو تا کارمند. اجازه بدین یک چند نمونه از رفتارهای مردانه نسبتا جدید رو اینجا ردیف کنم:

مردا دیگه سرخ نمی شن

چند سالی هست که مد شده مردا نشون بدن خجالتی نیستند. فکر میکنن حجب و حیا داشته باشن پس آدم راحتی نیستن. خواستم بگم که خودمونی و اجتماعی بودن خوبه ولی ما زنها بدمون نمی آد مثلا صداتون  یه ذره لرزشِ شرم و حیا داشته باشه.

از گذشته تون زیاد حرف نزنید

بعضی مردها فکر می کنند ما کشته مرده فتوحات سابق شون هستیم. حتی اونا که مهربونتر هستند دم به دم از عشق های سابق خودشون حرف می زنند. مقایسه می کنند، بدگویی می کنند و مسخره شون هم می کنند. شاید اون لحظه خوشمون بیاد ولی …

پول پول پول

خانم ها خوششون میاد که آدم موفق و حتی پولداری باشید ولی از همون اول ماجرا زیاد پای پول رو وسط نکشید. پول خوبه. احساس امنیت میاره. برای ایجاد خانواده خوبه. این روزا نمیشه پول نداشت. اما می بینید کهخیلی هامون کار می کنیم. مستقل هستیم. پدر و مادر و برادرهای حامی داریم. به ما از خودتون بگید. از هدف هاتون. از آرزوهاتون.

هویت شخصی تون رو نشون بدین

 قبل از ما هم زندگی داشتید مگه نه؟ این به خودی یعنی اینکه یک شخصیتی، هویتی یا فردیتی دارید که خودتون ساختینش. مردایی که یه انسان کامل هستند و دنبال نیمه گمشده نمی گردند هم جذابترند هم  زندگی باهاشون شیرینتر. هر چی با خودتون و دنیا راحت تر باشید خواستنی ترید. 

تکرار اسم ما…

این هم از اون رفتارهاست که هم حساب و کتاب نداره و تقریباً همه نوع مردی مرتکبش میشه. نمی دونم می ترسند یا خجالت می کشند یا اینکه کلاً یادشون نمی مونه ولی خیلی از شما مردان ما را با اسم خودمون زیاد صدا نمی کنند. ما این وسط تشنه مرده تکرار اسم مون هستیم. اون هم با صدای یک مرد.

Photo by Jeffrey Keenan on Unsplash

Written By
More from Marzieh.H
جذاب ترین جمله ای که زنان دوست دارند بشنوند
یادداشت های دختر تهرانی – 9 آیا تاکنون به این فکر کرده...
Read More