ازش خدافظی‌ کردم اما میترسم یه روزی بیاد که خیلی‌ دیر بشه

488930883-hand-on-chin-head-in-hands-contemplation-steps

یه پسر ۲۹ ساله هستم که به تازگی مدرک دندان پزشکیم رو از خارج گرفتم. در دانشگاه با دختری که همکلاسم بود و 3 سال از من بزرگتر آشنا شدم، همون سال اول، قضیه ازدواج رو با مادرم مطرح کردم و پس از مخالفت اون دختر، قضیه رو منتفی کردیم اما رابطه رو قطع نکردیم و تصمیم گرفتیم مثل دوست دختر و دوست پسر با هم باشیم. تا سال پیش که هر دو درسمون تموم شد برگشتیم ایران.

دیروز دل از این رابطه کندم، خیلی‌ دارم اذیت میشم، ۷ سال زمان کمی‌ نبود نه برای اون نه برای من ، وجدانم داره اذیتم می‌کنه، جز کمی تفاوت سن و دعوا‌های معمولی، هیچ نکته تاریکی‌ تو این رابطه نبود، آدم ساده‌ای نیستم اما یافتن دختری که تو رو برا خودت بخواد و باهات کنار بیاد، تو این دور و زمونه کار سختی‌ است. نمیدونم کار درستی‌ کردم یا نه؟ اما بیشتر از این دوست نداشتم به پام بسوزه به خودم گفتم بذار حالا که همه میگن نه، یه مدت ازش جدا باشم شاید الان این عشق که چشامو رو حقایق بسته اگه بعد از یه مدت هنوز پایبند این موضوع بودم برم سراغش. اونم اگر مونده بود برام اگر دنیا هم گفت نه به حرف مادرم و هر آدم دیگه گوش نکنم ( البته اینو به خودش نگفتم و ازش خدافظی‌ کردم ). اما میترسم یه روزی بیاد که خیلی‌ دیر بشه!

آرش عزیز

مقدم بر هر چیزی، این را بدان که ادامه یک رابطه به خاطر احساس ترحم  یا گناه یا عذاب وجدان، انگیزه درستی نیست. از طرف دیگر، یافتن شریک و همسری که به قول خودت « ترا برای خودت بخواهد» نیز هر روز مشکل تر می شود.

من فکر می کنم حرف درونی ات را نزدی و نگفتی که مثلا آیا از چند سال مسن تر بودنش احساس راحتی نمی کنی؟ اشاره ایی نکردی که آیا جذابیت جنسی بین شما تاکنون مورد قبول هر دوی تان بوده است؟

دلائل قوی برای شما وجود دارد نظیر تجربه زندگی مشترک 7 ساله و سطح تحصیلات مشابه  که می تواند پایه سالمی برای یک رابطه ماندگار باشد.

از طرف دیگر نمی شود انگار گرد که ذات بشر زیاده طلب ذات و تنوع خواه است.  بازگشت  شما به محیطی  وسیعتر این شانس را به هر دوی تان می دهد که تن به وسوسه ها و انتخاب های جدیدتر بدهید.

آرش عزیز در همین حد که انرژی گذاشته ایی و ذهن و وجدانت را به طور جدی درگیر این مسئله کرده ایی به خودی خود محترم است و نشان می دهد که انسان مسئول و دوست داشتنی هستی.  تصمیم اصلی با خودت است. عجله نکن.

IMAGE SOURCE
http://footage.framepool.com/en/shot/625016932-hand-on-chin-head-in-hands-contemplation-steps

Written By
More from بهمن
نمی توانم از گذشته بیام بیرون
سلام. روزهاى عجيب و بسیار بدی را سال پيش تجربه كردم، چرخ...
Read More