ازدواج خیلی زود اتفاق افتاد. می‌خوام برگردم به مجردی

۲۶ ساله هستم. حدود ۵ ماهه که عقد کردم. با این دخترخانم از طریق اینستاگرام آشنا شدم. ایشون خیلی بهم علاقه پیدا کرده بودن. بطورکامل دلبسته من بودن. من هم طبق قولی که دادم باهاشون ازدواج کردم.

من عاشقش نبودم ولی شرایط جوری پیش رفت که به ازدواج ختم شد. مدتی بعد از عقد کاملا پشیمون شدم به نحوی که تا چند هفته دوست نداشتم نامزدم رو ببینم والان هم این پشیمونی ادامه داره.

اصلا تو فکر ازدواج نبودم ولی خیلی زود اتفاق افتاد. دوست دارم به دوران مجردی برگردم ولی نمیدونم چیکارکنم. بارها به طلاق فکر کردم و این پشیمونی خودم رو به طریقی به نامزدم گفتم و اون رو هم ناراحت کردم. ۴ ماه دیگه عروسی مونه ولی دوس دارم اصلا اون روز نیاد.

رحیم عزیز

تنها چیزی که به فکرم می رسد این است که ترس و شک بعد از ازدواج، برای همه بوجود می آید. یک بار زود تصمیم گرفتی پس سعی کن آرامتر و با متانت بیشتر، تصمیم بعدی را بگیری.

به خودت و همسر آینده ات فرصت بیشتر بده … این روزها بیشتر با او وقت بگذران. ببین آیا فرد راحتی است؟ مستقل و آرام است؟ با او حرف بزن. سعی کن بیشتر او را بشناسی…

ترسو نباش. به گذشته خودت رجوع کن و ببین معمولا در زندگی با بحرانها چطور روبرو می شوی؟ واکنش هیجانزده نداشته باش. این روزها پیدا کردن یک «هم سر» صمیمی، نعمت است. ازدواج هم برای خیلی ها بهترین تجربه و تصمیم زندگی شان است.

بر اساس پیشفرض ها و حکم های قبلا شایع شده در فرهنگ پیرامونت، تصمیم نگیر…

 

Written By
More from بهمن
بعد از ۸ سال جدا شدیم. رفت با یک نفر دیگر، می‌خواهیم دوباره برگردیم به هم!
بنده یه دختر رو هشت سال دوست داشتم ولی به یه دلایلی...
Read More