هفت چیزی که نباید از لزبین‌ها پرسید

۱- از کجا می دونی لزبین هستی اگر مردها رو تجربه نکردی؟

از کجا می دونی گی نیستی؟ شما هم که مردها رو تجربه نکردی؟

۲- چطوری با هم سکس دارید؟

دیگه همه می دونند سکس داشتن و حتی به اوج جنسی رسیدن محدود به یک عضو برآمده و چسبیده به بدن نیست. تازه مگر شما موقع سکس، دست و دهن، بوسه و نوازش، زمزمه و نگاه، رو استفاده نمی کنید؟

۳- کدام تان مردِ ماجرا هستید؟

هیچکدام. این سئوال  که کدوم مون مرد هستیم وقتی به ذهن خطور میکنه که یه عنکبوت در سقف خانه می بینیم و کدوم جرئت می کنیم بریم بندازیمش بیرون… وگرنه، واکنش هر دوی ما به این سئوال این است که زن هستیم.

۴ – دوست داری سه تایی بپریم، من و شما دوتا؟

این هم از اون شایعات و باورها است که محافظه کارها راه انداختند که ما لزبین ها یا مشغول از بین بردن نهاد خانواده در جامعه هستیم یا یه مشت الوات هستیم که گروه گروه با هم سکس داریم. نه عزیز محترم… ما انسانیم و سکس و عشق را مثل بقیه آدمها حس می کنیم. اما اعمال و رفتار ما مثل یک زن نیست هرچند بعضی از ما  لباس و آرایش زنانه داریم و ادای زنها را در می آریم. البته مثل خیلی از شماها، شاید آرزویش را داشته باشیم که گاهی از اینکارها بکنیم ولی به اندازه خودتان کار و زندگی و اخلاق و تعهد داریم.

۵ – چرا با آلت مردانه مشکل داری؟

این هم از اون حرفاست. مثل این شایعه که ما از مردها متنفریم. همه ماجرای لزبین بودن چیزی جز این واقعیت نیست که میل و خواسته و جنس ادمها فرق داره. همین. مثل این ضرب المثل که میگه علف باید به دهن بزی خوش بیاد…

۶ – به عنوان زن، حیفت نمیاد که خودت رو از شومبول محروم می کنی؟

نگران نباش، انواع و اقسامش را داریم حتی از اون نوعِ شبرنگی هاش

۷ – شاید هنوز مرد واقعی به تورت نخورده؟

عزیز محترم یه نگاهی به دور و برت بندازی می بینی که یه عالم زن هست که هنوز مجرده و هیچکدوم از اون زنها نیامدن لزبین بشن … ما فقط از مردا به عنوان جفت جنسی، خوش مون نمی اد، معنی اش این نیست که ازشون بدمون میاد …

 

10 Things Not to Say to a Lesbian
http://www.alternet.org/sex-amp-relationships/10-things-not-say-lesbian

.

More from ترجمه‌ی محمد رادفر
چرا متقلب ها همیشه برنده هستند
اجتماع بشر در مقابله با متقلبین عاجز است چون تقلب و فریب...
Read More