شگفتی‌های درون یک بوسه

۱- بر اساس مقدار حساسیت اعضای بدن نسبت به لمس، دو نوع تصویر سه بعدی از مردان و زنان ساخته شده که به طور اغراق آمیز نشان می دهد چه نقاطی از بدن واکنش لذت بخش بیشتری موقع تماس و لمس دارند. لبهای مردان دهها برابر بیشتر از آلت تناسلی شان، احساسات مطبوع دریافت می کند.

۲- مردان دوست دارند حتی الامکان دهان شان را باز نگه دارند تا بیشترین انتقال بزاق دهن با زنی که می بوسند صورت بگیرد. بوسیدن مردان کشش بیشتر به سمت بلعیدن لب و دهان و زبان طرف مقابل دارند. چون برای مرد بوسیدن به طور غریزی نشانه اجازه زن برای تجربه یک سکس کامل است.


اما زنان ترجیح می دهند با دهان کمابیش بسته و حداقل امتزاج بزاق بوسه شان را رد و بدل کنند. چون سکس برای زن یک تجربه پر هزینه است. به طور طبیعی پذیرفتن رابطه جنسی برای زن با خود امکان بارداری را می آورد. این مهم و نگران کننده هست چون زن فقط سالی یک بار می تواند فرزند بیاورد و عملا همه زندگی اش را برای حداقل ۵ سال باید برای بقای بچه هزینه کند.

۳- معمولا روسپی ها از بوسیدن لبهای شان جلوگیری می کنند چون به طور ناخواسته مهمترین تاثیرش ایجاد دلبستگی است. بوسیدن مغز را کاملا تحت الشعاع قرار می دهد. انواع هورمون های ایجاد کننده حس اعتماد و محبت را در بدن می پراکند. برای همین وقتی یک نفر به خاطر یک قرار اقتصادی، بدنش را در اختیار یک نفر دیگر می گذارد نمی خواهد تاثیرات عاطفی ناشی از بوسیدن را بر خود هموار کند. نبوسیدن در این وضعیت رابطه جنسی را در سردترین و بی عاطفه ترین حالت ممکن قرار می دهد.

۴- اکثریت افراد موقع بوسیدن سرشان را به سمت راست می چرخانند. یکی از دلایل اصلی این است که اغلب مادرها موقع شیر دادن، ابتدا نوزادان را در سمت چپ بغل خود قرار میدهند و توسط پستان راست، شیر گرم و مقوی را به نوزاد گرسنه میدهند.

Why Men and Women Kiss Differently

More from مرد روز
بادگیرهای شناور جدید به کمک سیاره ما می‌آیند
در درون دریاها آنقدر بادهای قدرتمند و سرگردان هستند که به اندازه...
Read More