سه دلیل برای تنها ماندن زنان در دنیای جدید

در حال حاضر یک ادعای نامفهوم ولی به نظر جذاب در بین زنان دنیای جدید شایع شده که «ما احتیاج به مرد نداریم» ولی من به عنوان یک زن با تمام وجود میخواهم فریاد بزنم که اینطورها نیست. همه زیبایی حیات در روی زمین و همه مسیر بقای تمدن انسانی در نیاز و تمنایی است که بین زن و مرد وجود دارد.

برای همین دوست دارم سه دلیل را مطرح کنم که باعث می شود بخشی از زنان دوره و زمانه ما تنها می مانند:

۱- تاکید بر زیبایی و جوانی

بخش قابل توجهی از زنان دنیای جدید بیش از حد روی زیبایی و جوانی شان تکیه می کنند. آنها به این نتیجه رسیدند که زیبایی شان تامین کننده همه آرزوهای زندگی است و به همان نسبت هم دنبال جذابیت و خوشتیپی در مرد دلخواه می گردند. اصالت های مردانه دیگر نظیر وفاداری و مسئولیت پذیری مرد در زندگی، آنقدرها چشمگیر نیست.

این تاکید زیاد بر روی زیبایی و جذابیت و یافتن یکی در سطح توقع و تعریف خود از زیبایی، بسیاری از زنان نسل جدید را به سمت مردانی می کشاند که اصلا قراری برای ماندن در رابطه ندارند و تصمیمی ندارند که « مرد زندگی» باشند.

۲- زن زندگی نبودن

زنان دنیای جدید حق طبیعی و انسانی شان در زمینه ابراز تمایلات جنسی و دسترسی به آن را درک کرده اند. به عبارتی بخشی از زنان دوست دارند و طبیعتا حق دارند با هر مردی که برای شان جالب و کنجکاوی برانگیز است بخوابند. کاری که مردان مجرد هم انجام می دهند.

نکته اساسی که این زنان آزاد و رها غافل می شوند این است که همبستر مردانی می شوند که از این حالت زنان دنیای مدرن خوش شان می آید و لذت هم می برند ولی همان مردان اگر تصمیم به ازدواج بگیرند دنبال زنانی از نوع دیگر هستند.

طبیعت بسیاری از مردان اینطور است که برای شان آزادی جنسی زنان پذیرفتنی است تا وقتی که بخواهند مجرد بمانند ولی وقتی دنبال ازدواج و تشکیل خانواده هستند از این نوع زنان انتخاب نمی کنند.

۳- کاهش شخصیت زنانه

بخشی از زنان دنیای جدید از نشان دادن لطافت و نرمش و ناز و دلبستگی و تمنای عاطفی به مرد دوری می جویند. حس قوی دارند که مستقل و بی نیاز از مردان باشند. اصلا فکر اینکه آشپزی یاد بگیرند را نوعی بی حرمتی می دانند. هیچکدام از این توقعات یا رفتارها اصلا هم غلط نیست ولی مردانی که اهل ازدواج هستند توقعات شان از زن زندگی متفاوت است.

این مردان حق طبیعی و فردی خود می دانند همسری بیابند که کارشان به سمت طلاق و دعوا و رفتار ناخوشایند کشیده نشود. برای آنها وفاداری و مهربان بودن و لطیف بودن و اهل گذشت و مدارا بودن زنان خیلی مهم است.

Meghan Madness

Written by Meghan Madness

3 Reasons Why Modern Women Are Lonely

More from مرد روز
سلفی پا – پیمان و دوستش
سلفی پای خود را به آدرس مجله مرد روز بفرستید تا منتشر...
Read More