زنم بیشتر از من سکس میخواد

سلام. من ۴۳ ساله هستم و ۴ سال است ازدواج کردم. در همه این سالهای زناشویی هیچوقت بیشتر از دو بار در هفته نمیخواستم. این اواخر یکبار در هفته هم برام کافی هست.

اصلا حالا که فکر میکنم یادم میاد که هیچوقت مثل مردای دور و برم توی دوران مجردی فکر و ذکرم به سکس نبود. یه دوران طولانی درس خوندن سخت و فشرده و بعدش هم وارد دنیای کار شدم و همه توجهم به پیشرفت توی کارم بود.

همسرم از اول آدم پر حرارتی بود. فکر میکردم بعد از یک مدت عادی میشه براش ولی بعد این چند سال کم کم فهمیدم که تقریبا هر روز میخواد. حالا سوالم این هست که سکس و تعادلش بین دو نفر شبیه ما چقدر مهم هست؟ آیا روی علاقه و رابطه مون تاثیر منفی میگذاره؟


میثم عزیز

این را بدان که تقریبا اکثر زوجها یک نسبت برابر از میل جنسی ندارند. اصلا یک واحد ثابت از تمنای جنسی وجود ندارد که ما انسانها باید از آن برخوردار شویم.

این را هم بد نیست بدانی که دو بار در هفته سکس داشتن تو در حقیقت جزو نمونه های پر حرارت در بین زوجها است بویژه که چند سال هم از زناشویی تان گذشته است.

سکس زنان خیلی به توافق روحی و حس امنیت و اعتماد و صمیمیت بستگی دارد. پس به خودت افتخار کن که آنقدر برایش هر روز جذابی که می خواهد به اوج جنسی برسد.

ارضای جنسی مرد و انزال نیاز به انرژی زیاد دارد. ما هر بار صدها میلیون اسپرم تولید شده در بدن را مصرف می کنیم. برای ما سخت تر و زحمت بیشتر دارد اگر بخواهیم هر روز به اوج جنسی برسیم. در سنین بعد از ۳۰ سالگی بعد از مدتی، نشانه های استرس به بدن در ما آشکار می شود.

زنان ولی ارگسم رسیدن شان فقط یک اوج لذت جنسی است. تخمکی رها نمی کنند و بعضی از آنها قابلیت بیش از ۱۰ بار به ارگسم رسیدن در یک همبستری را دارند.

حداقل کاری که می توانی بکنی این است که بدون اینکه خودت لازم باشد به ارضای جنسی برسی به او لذتی که می خواهد را نثار کن.

همینطور که هستی باش چون برایش جذاب و دوست داشتنی هستی

Written By
More from بهمن
آیا او باکره بود
من ۲۶ ساله ام. والدین من از طریق فامیل  مرا با دختری...
Read More