باشگاه اختصاصی تفنگ و شکار و شراب

در شمال کالیفرنیا جایی که مزارع شرابسازی معروف وجود دارند هر هکتار زمین ۲ میلیون دلار قیمت دارد. درست وسط این منطقه یک باشگاه ۸۰۰ هکتاری شکار و شراب وجود دارد که محل نشست و برخاست مزرعه داران شرابساز ثروتمند است.

باشگاهی که تفنگهای بسیار گرانقیمت در اختیار شکارچیان قرار می دهد تا در محوطه های تعیین شده بایستند و پرنده های پرورشی مجاز هر فصل را شکار کنند. بعد برای نهار و شام و صبحانه وارد ساختمان بسیار اصیل و شیک شوند و عالیترین مشروبها را با غذا بنوشند.

درون این باشگاه شکار و شراب یک منطقه ۶۰۰ هکتاری برای راندن ماشین های سریع نیز تعبیه شده است. در یک گوشه اش کلکسیون تفنگ های شکاری قدیمی و در گوشه دیگرش بهترین سیگارهای کوبایی در دسترس قرار گرفته است.

برای عضویت در این مجموعه در قدم اول باید ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کرد بعلاوه همه هزینه هایی که برای استفاده از امکانات وجود دارد. درون محوطه اختصاصی فروشگاهش، اگر مشتریان علاقمند بودند می توانند تفنگ های شکاری با قیمتی بالاتر از ۸۰ هزار دلار بخرند و …

در طی چند سال گذشته آنها با افزودن یک رستوران مخصوص به اعضای اجازه می دهند گوشت پرندگانی که خودشان شکار کرده اند طبخ شود.

هدف اصلی راه اندازی این باشگاه، زنده نگه داشتن استایل زندگی قدیمی است که خانواده های مزرعه دار متمول امریکایی برای نسل های متمادی داشته اند.

INSIDE WING & BARREL RANCH–A PRIVATE HUNTING CLUB

More from مرد روز
شگفتی‌های ساده سیاره کوچک ما
یک سیاره کوچک در میان میلیاردها کهکشان مملو از میلیاردها خورشید هستیم...
Read More