ترس و نگرانی یک دختر ایرانی از سکس

یه دختر ۲۳ ساله هستم و تا الان با هیج مردی سکس نداشتم تنها رابطه من لب بازی بود اونم فقط با یک نفر. متاسفانه این روزها با هر کی آشنا میشم تو همون قرار دوم دوست داره باهاش همخواب بشم وگرنه ازت دور می شه

این چیزا افسرده ام می کنه. خیلی ذهنم درگیر شده و دارم اذیت میشم. من میخوام اولین رابطه جنسی‌ رو با مردی که دوستش دارم داشته باشم. به این فکر میکنم که اگه لخت یه مرد رو ببینم چه واکنشی نشون میدم! حس ترس و گناه دارم. دوست دارم تجربه کنم ولی نمیتونم چون تا الان نداشتم.

می ترسم پشیمون بشم یا حامله بشم یا بیماری بگیرم. می ترسم نکنه به من برچسب خراب بودن بزنن.

میترای عزیز

همه نگرانی های که گفتی تا حدودی واقعی است. در ضمن یک انتظار سالم و طبیعی است که بخواهی در لحظه هماغوشی شناخت و علاقه کافی از فرد مقابل داشته باشی. برای همین اصلا در برابر تقاضاهای ناخواسته کوتاه نیا.

اما قراری وجود ندارد که حتما سکس اول را با جذابترین یا کامل ترین فرد داشته باشیم. کلا سکس اول آن لذتی که تخیل می کردیم را برآورده نمی کند. ما آدمها از دهه سوم زندگی است که رابطه های جنسی مان دلپذیرتر می شود.

میترای عزیز تربیت سنتی برای زنان هزاران دلیل نگران کننده فراهم می کند تا از این عمل ساده طبیعی دوری کنند. قدیم ترها بخشی از این ترسها و نگرانی ها زمینه واقعی داشت. اما این روزها موقعیت و شرایط زنان تغییر کرده است.

در تجربه های جنسی آدمها، پشیمانی یک اتفاق همگانی است. سکس یک اتفاق بسیار خصوصی است و خیلی ها که به هم علاقه متقابل پیدا می کنند شاید رابطه جنسی موفقی نداشته باشند و برعکسش نیز صدق می کند.

تطابق جنسی دو آدم معمولا یک اتفاق غیرقابل پیشبینی است ولی به هر حال بخشی از آموزش و خطایی است که بهتر است اتفاق بیفتد تا منجر به افزایش شعور جنسی افراد شود.

این روزها زنان امکانات بیشتری برای کنترل بارداری و جلوگیری از بیماری های مقاربتی دارند. پس نه تحت تاثیر محیط های آزاد باش و نه هراسان از باید و نبایدهای محیط سنتی… در هر موقعیت هستی دقت کن تجربه های جنسی ات در جای مطمئن و آرام با فرد مطمئن و نسبتا معقول باشد.

یادت باشد که سکس بد و گناهکارانه نیست. سکس یکی از زیباترین دستاوردهای حیات هست. پاداشی است لذتبخش که طبیعت در وجود همه موجودات زنده تعبیه کرده است. سکس یک نیاز بنیانی و طبیعی و سالم است.

Photo by Ryan Antooa on Unsplash


Written By
More from بهمن
سه ساله یواشکی دوستش دارم
این دختر نشانه دقیقی از همه آرزوهایی هست که برام عزیز هست....
Read More