برزخ بین تصمیم برای ازدواج یا رابطه‌های کوتاه


ساکن ایران نیستم و ۲۷ ساله ام. مدتی است فکرم درگیر انتخاب بین دو مسیر کاملا جدا است. از طرفی فکر میکنم داشتن همسری که هم فکر و هماهنگ با آدم باشه و صمیمیتی که بین یک زوج ایجاد میشه از زیبا ترین اتفاقات دنیای ما آدم هاست و از طرفی دیگر، فکرم میگه این همه زحمت، ریسک، ترس از نه شنیدن، و این همه وقت و انرژی برای چه؟

به نظر شما این میلی که در من هست تا قبل از ازدواج بخوام از طریق تیندر سکس با دختر های مختلف رو تجربه کنم طبیعی و سالم است؟ آیا پیگیری اش بکنم یا سعی کنم در دنیای واقعی دنبال پارتنر ایده آلم باشم؟

عبدی عزیز


۱- دنیای معاصر برای مردان و زنان مجرد، اجازه و فرصت لازم برای تجربه جنسی و آشنایی عاطفی ایجاد می کند. پس بدون هیچ حس گناه یا شرم در حد توان و موقعیت خودت به تجربیات زناشویی خودت میدان بده.

۲- تیندر شاید در سالهای اولیه یک وسیله راحت تر برای رابطه های گذرا بود. ولی این روزها این وسایل آشنایی هم پیگیری و تلاش لازم را می طلبد.

۳- سن تو در اغلب کشورهایی که ایرانیان در آنها اقامت دارند هنوز سالهای زیادی با ازدواج فاصله دارد.

۴- هیچ قرار از پیش تعیین شده برای خودت نچین. برو و از هر شیوه ممکن دنبال دوست دختر یا فردی باش که بودن با او برایت راحت و لذتبخش است

۵- زندگی به هر حال ریسک و تعهد و پرنسیپل می طلبد. برای همین ازدواج هم می تواند یک اتفاق خوب در زندگی باشد. این روزها مهمترین بخش ازدواج یافتن همسری است که علاقه جنسی و عاطفی مشترک داشته باشید.

۶- ازدواجی که تو تصور می کنی متاسفانه خودش یک پیشفرض بزرگ با خود دارد که اغلب آن مربوط به گذشته است. ازدواج در این دوره و زمانه یک مسئولیت یکطرفه و یکجانبه برای مردان نیست. بخش قابل توجهی از زوجها شاغل هستند و مشترکا وظایف آن را به دوش می کشند. ازدواج همچنان یک موسسه منطقی برای دسترسی سالم و همیشگی به سکس و ثبات و و آرامش عاطفی است.

۷- برو و به کوله بار تجربیاتت در همه زمینه ها اضافه کن. اصل را بر این پرنسیپ بگذار که صادق و محترم و جدی باشی.

image source

https://healthyframework.com/

More from مرد روز
گوگل و حقایق جالب – ۲۳
بعضی دانستنی های ساده، برای همیشه در ذهن می مانند. https://www.boredpanda.com/illustrations-strange-facts-factourism/?utm_source=newsletter&utm_medium=referral&utm_campaign=Newsletter
Read More