خانمهای محترم این پنج مورد برای ما مردان مهم نیست

خانم ها و دخترخانمهای محترم لطفا اینقدر نگران تصحیح یا ارتقا ظاهرتان نباشید چون ما معمولا قادر به تشخیص تغییرات جزئی یا حتی خطاهای ظاهری کوچک بدن تان نیستیم بخصوص در این مورد ۵ مورد: 

۱- آرایش

شما زنان دائم وقت و پول و انرژی تان را صرف آرایش خود می کنید و حتما قیافه تان زیباتر می شود. اما آرایش تان برای افزایش اعتماد به نفس خودتان است.

ما مردان شاید متوجه رنگ و آرایش شما بشویم ولی واقعا تفاوتی برای ما ندارد. آرایش شما تغییرات جزیی هستند که معمولا از آن سر در نمی آوریم.

۲. استایل و  مد

بله قیافه و ظاهرتان برای ما مهم است ولی ما متوجه سبک و مدل و فشن شما نمی شویم. جذابیت یک مرد به زن یک حس کلی است. 
زیبایی برای ما مردان یعنی تعادل و ترکیب خوشایندی که جلوه می دهید.   

۳- کیف‌های زنانه مارک‌دار 

اغلب شما زنان حتما متوجه کیف خوش دوخت و چرم اعلایی که برایش استفاده شده می شوید. شاید سلیقه تان این نوع کیفها را می پسندد. شاید اعتماد به نفس تان بیشتر می شود یا حس مهم بودن به شما می دهد ولی فکر نکنید که کیفهای گرانقیمت برای مردان جالب یا مهم می تواند باشد.

اکثر مردان، مارکهای کیف های زنانه را نمی شناسند و اگر شما را با کیف گوچی یا شَنل ببینند برای شان جذاب تر جلوه نمی کنید. چیزی که برای مردان در مورد کیف شما خانمها توجه برانگیز است این است که آیا وسایلی که دارید به خوبی درون کیف تان جا می شود؟

۴- تَرک های پوستی

زنی نیست که تَرک پوستی نداشته باشد. این خط های روی پوست بدن می تواند از ورزش باشد یا کم و زیاد شدن وزن بدن یا تغییرات هورمونی یا یک ارثیه ژنتیکی… نه خطر دارند و نه برای همیشه ماندگار.

 ما متوجه تَرک هایی که اینجا و آنجای بدن تان هست نمی شویم. حتی اگر هم بفهمیم موردی برای قضاوت جذابیت تان نیست.

۵- لباس زیر

 طبیعی است وقتی قرار است در موقعیتی خیلی خصوصی با مرد دلخواه تان روبرو شوید می خواهید تا حد ممکن زیبا باشید. برای تان خیلی اهمیت دارد که مثلا شورتی نپوشید که حس و حال مرد مورد علاقه تان را سرد کند یا …

 اصلا تصور اینکه یک مرد وسط معاشقه با یک زن، از لباس زیر وی خوشش نیاید را از مخیله تان بیرون کنید. مردان وقتی به مرحله ایی از تماس و نزدیکی با شما می رسند که دارند لخت تان می کنند تنها چیزی که معمولا زودتر می خواهند از سر راه بردارند لباس زیر تان است.     

 

5 Things Men Don’t Care About (But You Think They Do)

https://goodmenproject.com/featured-content/5-things-men-dont-care-about-but-you-think-they-do/

Image Source

https://www.sheknows.com/

More from مرد روز
صد گل زیبای فوتبال جهان
دهها ویدئو که دستچین گل های برتر دنیای فوتبال است را می...
Read More