خانمها این سه حرف را از یک مرد باور کنید

۱ -من آماده تعهد برای یک رابطه جدی نیستم

خانم های محترم وقتی یک مرد چنین اقراری می کند دنبال اما و اگر نگردید. این خیال را در سر نپرورانید که می توانید نظرش را عوض کنید. بدبینانه حدس نزنید که حتما سر و سری دارد و اگر زن دیگری بود چنین حرفی نمی زد یا …

وقتی که این نوع مردان اعلام می کند که برای یک رابطه جدی و تعهد همراه آن، آماده نیستند در هر شرایط و وضعی، برای شما نباید فرقی داشته باشد. او دارد می گوید که اهل تعهد و مسولیت پذیری نیست. این واقعیت را بپذیرید و بر همان اساس رفتار کنید.

۲- من به درد تو نمیخورم

ابن حرف یعنی یک قدم به سمت به هم زدن رابطه برداشته است و منتظر تو است که ماجرا را به پایان برسانی. او عملا دارد می گوید که نمی خواهد خاتمه دهنده رابطه باشد و مسولیت آن را به خودت واگذار می کند.

دنبال این ایده نباشید که نمی فهمد چه مرد خوبی است و حتما مرد لایقی برای عشق من خواهد بود. تلاش نکنید معنی حرفش را تغییر دهید.

او دارد می گوید که علاقه ایی به ادامه رابطه ندارد. تلاشی هم برای تحکیم رابطه اش ندارد و اگر به اندازه کافی جرئت داشت رسما می گفت که رابطه را به پایان برسانیم. او نمی گوید که کاش بتوانم کاری کنم که لایق عشق تو باشم. او دارد می گوید این رابطه کار نمی کند. تمامش کن.

۳- من بچه نمی خواهم

مردان شاید آنقدر دوست تان داشته باشند که به دروغ هم که شده بگویند بله من بچه دوست دارم ولی این فرق دارد با مردی که با در نظر گرفتن همه شرایط اعلام می کند نمی خواهد پدر شود. بهتر است منتظر نباشید و خیال نکنید که نظرش عوض خواهد شد.

مردانی که ۳ ادعای بالا را به زبان آورده اند ممکن است به دلایل مختلف ادعای شان را پس بگیرند و تغییر کنند چون به هر حال هیچ چیز مطلق نیست ولی شک نکنید چیزی که گفتند حرف اصلی شان بوده است و تا آخر عمر هم از وجودشان بیرون نخواهد رفت.


Believe a Man When He Says These 3 Things

Photo by Serhiy Hipskyy on Unsplash

More from مرد روز
عکاس آلمانی و ثبت بدن لخت افراد عادی
عکاس آلمانی « جو شواب» برای گرفتن تصاویر سبکِ «بدن لخت» به...
Read More