اصلا نمیشه بهش دست زد

ده سال از ازدواج خیلی خوب ما می گذرد. او ۳۹ ساله است و من ۳۶ ساله. سکس مان خیلی خوب است. البته شوهرم از روز اول ازدواج هر روز می خواست و وقتی متوجه شد که هر روز نمی شود بقیه روزهای هفته خودارضایی می کند.

از چند سال گذشته برنامه ثابتی را ناگفته مقرر کردیم که هفته ایی دو بار سکس داشته باشیم. من راضی ام چون دیگر بحث و چانه زدن وجود ندارد. او همچنان بقیه روزها را خودارضایی می کند.

ولی یک مشکل اساسی دارم و آن اینکه اصلا نمی شود فرصتی برای آغوش و ناز و نوازش پیش بیاید. تا کنارش می نشینم تا مثلا فیلم ببینیم کافی است فقط شانه اش را نوازش کنم او بلافاصله می خواهد سکس داشته باشد.

من میل جنسی او را دوست دارم و مرد کاملی در اتاق خواب است ولی به همان اندازه مهر و راز و نیاز و لمس و نوازش ساده انسانی را هم دوست دارم. اما حتی تکیه دادن به او هم غیرممکن است چون او سریع چیزهای دیگر می خواهد. آیا راه حلی سراغ دارید؟

همسر مرد پر شر و شور عزیز

سعی کن این بخش از نیازهایت را وقتی با او به خانه فامیل یا دوستان می روید یا در ملاعام، رستوران و سینما به دست بیاوری. از او بخواه با هم در محله یا خیابانها قدم بزنید.

حرکات ساده لمس و تماس را در موقعیت هایی از وی بگیر که او نمی تواند بیشتر از آن بخواهد. این موقعیت ها در زندگی مشترک زیاد پیش می آید.

اگر هم امکانش باشد فرصتی پیدا کن که خیلی ساده به او بگویی همانطور که او اهل شور و هیجان جنسی است برای تو تماس عاطفی و نزدیکش بودن و لمس و راز و نیاز، مهم و خیلی جالب است.

ترجمه و تلخیص از
I’m Afraid to Even Touch My Husband Because of the Wild Way He Reacts
https://slate.com/human-interest/2021/06/husband-libido-affection-impossible-advice.html

Image source
https://www.marianazieglerphotography.com/


Written By
More from بهمن
فرد خیانت دیده عزادار است
سلام من مهسا هستم. سیزده سال است ازدواج کردم تازگی به طور اتفاقی...
Read More