شخصیت مردان بسیار جالب

۱- مردان شکسته نفس و بی ادعا مثل شیرانی هستند که لازم نیست مدام بغرند و پنجه های شان را به رخ دیگران بکشند تا به همه یادآوری کنند سلطان جنگل هستند. آنها اصلا اصراری ندارند شیر بودن خود را اعلام کنند.

مرد بسیار جالب و دوست داشتنی و مهم، چون محدودیت و ضعف خودش را می شناسد و می داند انسان یک موجود شکننده و محدود است و ضعف های اساسی دارد.

۲- مردان جالب مورد توجه دیگران دیگران قرار می گیرند چون دیگران برای شان مهم هستند.

می گویند کیانو ریو بازیگر معروف هالیوود مدام به فکر بهتر شدن فیلمی است که قرار است در آن بازی کند. او حتی عملا از دستمزد خود می کاهد تا تهیه کننده فیلم، بازیگرانی حرفه ایی تر با دستمزد بالاتر برای نقش مقابلش بیاورند.

متوجه دیگران بودن امر ساده ایی نیست. مردان جالب همیشه با علاقه و کنجکاوانه در حال بررسی و کشف انسان های دیگر هستند. تنها راه برای این کار هم توجه به دیگران است.

۳- مرد جالب، قدرتمند است ولی خشن نیست. می گویند یکبار وقتی بروس لی جلوی خانه بزرگ و مجللش در حال چمن زنی بود یک ماشین در حال عبور ایستاد و با طعنه به بروس لی گفت «چند میگیری بعد بیایی چمن خونه مرا بزنی»

هر که جای بروس لی بود که واقعا قدرت صدمه زدن به ان مرد با انگشت کوچک دستش را داشت می توانست بهانه مستدلی داشته باشد که با آن مرد دست به یقه شود. اما در جواب به آن مرد گفت « من دارم مجانی چمن این خانه را می زنم ولی بعد از پایان کار میروم و با زن درون این خانه همبستر می شوم» بروس لی می توانست خشمگین نشود چون قدرت کنترل بر احساساتش را داشت.

The Top Traits of the Most Interesting Men
https://psiloveyou.xyz/the-top-7-traits-of-the-most-interesting-men-d742cfe02233

Artwork: ©Carlyn Beccia | www.CarlynBeccia.com

More from ترجمه‌ی محمد رادفر
خشنودسازی دیگران نباید به هر قیمت باشد
افرادی که همه رفتارها و تصمیمات شان برای خوشایند دیگران است خوب است...
Read More