علاقه‌ام به خانم مدیر شرکت

این اواخر کارمند شرکتی شدم که توسط یک خانم اداره می شود.  نزدیک به ۲ ماه پیش یک نشست عمومی در شرکت برپا شد و منتظر بودم خانم رئیس را ببینم. ناگهان متوجه شدم خانم جذاب ولی جدی که مسئول مصاحبه نهایی با من بود رئیس شرکت ما است.

شاید خنده دار باشد و کمی بچگانه، ولی دیدن دوباره این خانم مصادف شد با علاقه عجیبی که نسبت به او پیدا کردم. من شاید چند سالی از او بزرگتر باشم ولی واقعا از چنان هیبتی برخوردار است که جرئت نمی کنم اقدامی به خاطر احساسی که دارم از من سر بزند. آیا شانسی دارم که با این زن آهنین فرصت آشنایی بیرون از محیط کار پیدا کنم؟ آیا توصیه ای دارید؟

 

امیر عزیز:

می گویند زنان موفق و مدیر، دو خصیصه « احساس قدرت و اعتماد به نفس» را در مردان، مهم و جذاب می دانند. به همین خاطر برای رویارویی با زنی مدیر و قدرتمند بهتر است مثل خودش رفتار کنی.

اصلا در ساعات کار، حالت و نشانه ایی از علاقه بروز نده… سعی کن در وقت نهار یا بعد از کار یا از طریق شبکه های اجتماعی در معرض دید وی باشی. اگر تو برایش جالب باشی و کنجمکاوی اش را بیانگیزی، حتما او نیز فرصت آشنایی اولیه را مدنظر قرار می دهد.

با حدس و گمان جلو نرو. اصلا عجله نکن. اتفاق یا فرصت لازم فقط با صبوری به دست می آید. اصلا ریسک نکن چون می تواند منجر به اخراج تو شود.

عمل و رفتاری که در شروع آشنایی از تو سر می زند باید حکایت از این داشته باشد که همسطح و همطراز او هستی. هر چیزی کمتر از آن بروز دهی، موقعیت تو را در برابر او ضعیف خواهد ساخت.

در فرصت های اولیه ای که پیش می آید اصلا در باره محیط کارتان با وی صحبت نکن چون بلافاصله تبدیل به کارمندش می شوی. به جای آن از شخصیت، تجربیات و احساسات خودت و او حرف بزن.

شکی نیست که اگر از سدهای اولیه آشنایی گذشتی بعدا می توانی از نکات مثبت شخصیتش و بوِیژه قدرت مدیریتش حرف به میان بیاوری.

 

IMAGE SOURCE

Written By
More from بهمن
رقص عجیبِ هر کی بیوفته باخته
این رقص به نظر می آید مغشوش و بی نظم است ولی...
Read More