چگونه سلمانی خودتان باشید


موی پریشان سر و ریش بلند و صورت آشفته، جزو تاثیرات قابل روئیت کرونا در بین اکثر ما است. خیلی از ما به مرور سعی کردیم از طریق ورزش در خانه یا قدم زدن و دویدن در بیرون، اوضاع جسمی مان را کمی به کنترل درآوریم . کم کم نوبت آن است که سلمانی خودمان باشیم.

ما قرار نیست سلمانی مدل و استیل باشیم. فقط قرار است کمی موی سر را کوتاه کنیم و کمی نیزبه اصلاح گوشه ها بپردازیم.

ما اگر با دقت بیشتری در آینه بنگریم شاهد موی اضافی پشت گوش و گردن و بسیاری نقاط سر و صورت خواهیم بود. پس کار اصلی ما به معنای دقیق کلمه اصلاح موهای زائد سر و کله مان است.

برای دلگرمی و تهیه شجاعت لازم برای سلمانی خود شدن، اول به جاهایی نظیر #coronacuts سر بزنید تا شگردها و حتی اشتباهات و موفقیت دیگران را ببینید.

برای شروع سلمانی سر خود، نیاز به یک قیچی کمابیش تیز داریم. قیچی را انتخاب کنیم که قادر باشد ورقه کاغذ خیس شده را به خوبی ببرد.

موی سر ما توسط سلمانی ها معمولا اول کمی خیس می شود و بعد اصلاح می گردد. ما ولی بهتر است موی سرمان را به همان صورتی که هست و دیده می شود کوتاه یا اصلاح کنیم.

قیچی را حتی المقدرو عمودی نگه داریم تا برش کامل صورت بگیرد.

مهم نیست چقدر موی ما بلند است. ما باید هر بار بیشتر از ۱ سانتیمتر از موی هر نقطه سر مان کوتاه نکنیم.

کل موی سر تان را به پنج قسمت تقسیم کنید ( دو قسمت در پشت سر – یک قسمت میانه و جلوی سر – دو ظرف بالای گوش)و هر چقدر از یک قسمت کم می کنید تا همه پنج قسمت ادامه دهید. اگر اصلاح بیشتر لازم داشت دوباره به ترتیب همه قسمت ها را به ترتیب اصلاح کنید.

Image source

https://www.thenationalnews.com/

More from مرد روز
مد لباس دختران و پسران ایرانی
گشتی در آرشیو مد سایت هنری « تهران تایمز» زدیم و مقداری طراحی...
Read More