آنچه که مردان خوب است در باره قرص ضدحاملگی زنان بدانند

قرص های ضدبارداری امکان رابطه جنسی بدون نگرانی از حامله شدن را فراهم کرده است اما این زنان هستند که باید بهای این دسترسی بی خطر به سکس را بپردازند

هورمون های مصنوعی درون قرص ها کارشان این است که هم جلوی باروری تخمک زنان را بگیرند و هم با غلیظ ساختن مایع درون واژن زنان، اجازه عبور اسپرم به محوطه تخمدان را ندهند.

این قرص ها معمولا ترکیبی از هورمون های مصنوعی هستند و تشخیص قرص مناسب توسط پزشک هر زن صورت می گیرد. این قرصها ترکیب دو هورمون مصنوعی استروژن و پروژسترون هستند یا گاهی فقط یکی از آنها را در بر می گیرند.

 هورمون های مصنوعی درون این قرصها کلا سیستم وجودی بدن زن را دستخوش تغییر می کنند. اغلب زنان به همین دلیل بخشی از نوسانات نظیر گریستن در یک لحظه و شاد بودن در لحظه دیگر را در طی روز تجربه می کنند. آنها دچار استرس، افسردگی، افکار غیرمنطقی، بدبینی، احساس ناراحتی، زودرنجی و حتی کاهش میل جنسی می شوند.

بسیاری از زنان حتی متوجه این تغییرات نیستند و برای همین بسیاری از آنها، ربط بین مصرف داروها و رفتار و احساسات شان را پی نمی برند.

هورمون های درون این قرص ها به طور طبیعی در بدن زنان و در طی سیکل ماهانه شان وجود دارد ولی افزودن همان هورمون ها که به طور مصنوعی ایجاد می شوند با اینکه تاثیرات لازم را ایجاد می کنند ولی تا حدودی فعل و انفعالات شیمیای بدن زنان را مختل می کنند.

Guy’s Guide To The Pill

https://www.askmen.com/dating/love_tip_400/410_love_tip.html

https://www.askmen.com/dating/love_tip_400/410b_love_tip.html

More from مرد روز
تنفس تان را با این تصویر آرام کنید
سرعت دم و بازدم تنفس تان را با سرعت باز و بسته...
Read More