بالاخره نفهمیدم چه جوری باید با مردا رفتار کرد

سلام. من یه دانشجوام که تو دانشگاه مون پسرای خوبی هستند و خیلی پیش اومده به من توجه نشون دادند. اما من موندم باید چیکار کنم. اگر بی توجهی کنم ناراحت می شوند و  میگن طرف مغروره. اگر طوری رفتار کنم که من هم علاقمند آشنایی هستم میگن هول بود و بعد محل نمیذارن و بیخیال میشن.

رکسانای عزیز

متاسفانه به دلایل بسیار زیاد رابطه و آشنایی بین زن و مرد ایرانی بیشتر از همیشه بر اساس حدس و گمان و بر پایه بدبینی است.

حکومت مذهبی عملا اصرار دارد همه ایران را تبدیل به دو حمام عمومی بزرگ مردانه و زنانه کند. جدا سازی دختر و پسر از کودکی باعث شده است آشنایی ساده انسانی از شماها دریغ شود.  

مرد و زن نسبت به هم به طور طبیعی کنجکاو هستند ولی وقتی امکان پاسخگویی به سوالاتی که از نسل مقابل داریم خیلی کم باشد فقط حدس و گمان شیوع پیدا می کند. دختران و پسران حساس، مردد و بدبین به همدیگر می شوند

در محیطی که در آن خوشبینی، شادی و امید  خیلی کم باشد آدمها یا سطح ریسک شان خیلی زیاد می شود یا کاملا به درون لاک خود می خزند.

رکسانای عزیز، خوشبختی نسل های شما این است که می توانید از طریق شبکه های اجتماعی قدم های خیلی ساده برای آشنایی اولیه و معرفی شخصیت تان بردارید.

نسل های بین ۲۰ الی ۴۰ ساله راه دیگری ندارد جز کاهش میزان حدس و گمان و  بدبینی و تردیدها… آگاهانه و با دقت کامل، به کنجکاوی و احساسات انسانی خودتان میدان دهید. اگر هم اشتباه کردید به سمت نفرت و تبلیغ بدبینی بین زن و مرد قدم برندارید.

مسولیت رفتار خودتان را به عهده بگیرید و نگذارید جبر جغرافیایی، سال های زیبای جوانی تان را با تردید و بدبینی از بین ببرد.

 

Written By
More from بهمن
من آدم شکاکی هستم
سلام مردی ۲۹ ساله هستم یک بچه ۴ساله هم دارم . من...
Read More