وقتی یکی مرتب تو رو می‌پاد

من یک خانم متاهل هستم که ۷ ساله ازدواج کردم و یک دختر ۴ ساله دارم. نزدیک به یک سال میشه که متوجه شدم یک همکار با نگاه های معنا دار، محیط کار رو برای من پرتنش کرده. راحتی و آسایش قبلی رو تو محیط کارم ندارم وقتی یکی مرتب تو رو میپاد.

ایشون هم متاهل هستن یک بار جدا شدن و ازدواج دوم نیز تا جایی که اطلاع دارم موفق نیستن. من ولی کلا سرم تو کار خودمه و واقعا زندگی زناشویی خوبی دارم و دوست ندارم کسی خدشه دارش کنه.

البته این آقا از نظر مالی و شغلی و قیافه وضعیت خیلی خوبی داره شاید این باعث شده همچین اعتماد به نفسی داشته باشه. به هر حال نمیدونم چکار کنم امکان انتقال و جابجایی کارم هم وجود نداره.



پریسای عزیز

متاسفانه بعضی مردها در این زمینه و بخصوص اگر یکی برای شان خیلی جذاب باشد قدرت تخیل شان زیاد می شود و به محض اینکه حدس بزنند علامتی از طرف مقابل ابراز شده حتی یک لبخند یا هر حرکت بدن، تصمیم شان قطعی می شود که تلاش برای آشنایی را شروع کنند.

موقعیت این آقای دون ژوانی که توضیح دادید البته فرق می کند ولی به خاطر موقعیت اجتماعی ایران و سخت بودن شروع ارتباط و آشنایی بین زن و مرد، مردان ناچارند گاهی با حداقل نشانه های ممکن و با حدس و گمان به خودشان جسارت لازم را بدهند تا پا پیش بگذارند.

مشکلی شبیه این که توضیح دادید معمولا با رفتن از محل کار هم حل نمی شود. چون یک آسیب اجتماعی کمابیش عمومی است. صبورانه و قاطعانه فرصت هر نوع حدس و خیال را از ایشان دریغ کن. اگر ادامه داد می توانی با چند همکار که تشخیص می دهید موقعیت شما را درک می کنند مشورت کنید یا غیرمستقیم از طریق ناشناس به مسولین محل کار، عدم امنیت و ناراحتی خودت را اطلاع دهید.



Written By
More from بهمن
من « بیش فعالی» دارم آیا باید به دوستانم بگویم
سلام. من ۳۱ ساله هستم. اصلاً بچگی خوشایندی نداشتم. به شدت بی قراری...
Read More