فرانک عمیدی – چگونه حامی متجاوز نباشیم

فرانک عمیدی

برای همه شما کسانی مینویسم که هنوز در رفتار قربانی جویای دلیل تجاوز هستید! شمایی که فکر میکنید اگر زنی عشوه آمده یا نخ داده پس چشمش  کور که به او تجاوز شده. شمایی که فکر می‌کنی عاملیت جنسی تنها مال مردان است و از زنان سلب عاملیت کرده‌اید، شمایی که فکر میکنی اگر زنی از مردی خوشش می‌آید یا خانه او میرود دیگه باید با او بخوابد و اگر زنی رضایت به سکس داده غلط میکند وسط کار نه میگوید. شما را دعوت می‌کنم به تصور این سناریو:

مردی به منزل من می‌آید، از من خوشش می‌آید و آمده که با هم بخوابیم. من هم از خوشم میاد و آمپر جنسیم بالا زده، حشری هستم و خدا را بنده نیستم. با هم وارد رابطه جنسی می‌شویم. وسط رابطه من یک دیلدو (کیر مصنوعی) در میاورم و میخواهم آن را وارد مقعد این آقا کنم. او می‌گوید نه اما من اصرار دارم، چون دوست دارم و خب وسط سکس است و منم حالی به حالی و اینهم کاریه که من در سکس خوشم میاد! از او اصرار که نکن و از من هم انکار! من دیلدو را وارد مقعد او میکنم و به التماس او هم توجهی نمی‌کنم. اسم این کار چیست؟ چقدر آن مرد مقصر است؟ ایا می شود گفت چشمش کور میخواست سکس نکند؟ میخواست خانه من نیاد؟

فقدان رضایت در سکس و رفتار جنسی برابر است با تجاوز. مهم نیست نیت طرف در ابتدا چه بوده، عشوه می‌آمده یا نه! وقتی میگوید نه یعنی نه. نه، یک جمله کامل است. شمایی که دنبال دلیل تجاوز در رفتار قربانی هستی حتی اگر خودت هم نمیدانی حامی تجاوز هستی. شما که عاملیت جنسی را از آن تنها مردان میدانی حامی تجاوز هستی. شما که فکر میکنی اگر فردی عشوه آمده یا لباسش سکسی بوده باید توقع تجاوز را داشته باشه حامی تجاوز هستی.

 

فرانک عمیدی و همه مردان خشمگین

@Faranak_amidi

More from ونداد زمانی
مردم وحشت زده معلوم است فرار می‌کنند
چه کار کنند؟ وحشتزده اند. اعتمادی نه به آمار حکومت در باره...
Read More