رفتارت زنانه باشه، فکرت مردانه

Steve_Harvey,_April_6,_2010

مشاور روابط زناشویی Steve Harvey که برنامه رادیویی اش از مشهورترین ها در امریکا است اخیرا کتابی را به چاپ رسانده است که حاوی توصیه هایی است به زنان در باره مردان و اینکه اصلاً مردان چگونه به عشق و رابطه می نگرند.

او در کتابش Act Like a Lady, Think Like a Man  بدون هیچ نوع پرده پوشی به بعضی خصلت های اصلی و غیرقابل انکار مردان می پردازد و به گفته خودش امیدوار است با نوشتن این کتاب بتواند به تصمیم بهترِ زنان در زندگی زناشویی شان بیانجامد.

شاید شیوه ابراز نظرات وی آکادمیک و مبتنی بر پژوهش های مستند نباشد ولی صراحت و صمیمیتی که در نشان دادن خصلت های طبیعی مردان از خود بروز می دهد توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. ما بخش کوتاهی از باید و نبایدهای  او را دستچین کرده ایم

 

1- اگر بعد از 6 ماه آشنایی با یک مرد، او نخواست شما را با عنوانی نظیر دوست دختر، زن آینده، تقریباً نامزد، عشقِ  من و مادر فرزندان و  … معرفی نماید بدانید که این مرد قراری برای ماندن با شما ندارد.

ما مردان باید حریم خودمان را مشخص کنیم. ما اگر چیزی را می خواهیم یا فکر می کنیم بدست آوردیم با اعلام آن، مرز مشخصی را بین خود و رقیبان می کشیم.

2- ما مردان همه کارهای مان با نیتِ از قبل تعیین شده است. ما نمی آییم کنارتان بایستیم که فقط حرف بزنیم. ما از دور شما را می بینیم و ربطی هم به ما ندارد که چه آرزو و یا خیالی دارید. ما زیاد مسئولیتی در قبال آینده تان احساس نمی کنیم. ما فقط چیزی را که می خواهیم می بینیم.

ما وقتی به زنان نزدیک می شویم دقیقا می دانیم چه می خواهیم ولی البته نمی دانیم به چه قیمیتی به دستش خواهیم آورد. چون برای ما خواستنی هستید ما در حد توقع شما قدم بر می داریم تا به شما دست یابیم. مشکل زنان این است که استانداردِ درخواست ها و توقعات شان پایین آمده است.

استیو هاروی  که خودش دو دختر  و دو پسر جوان دارد بعد از تجربیات شغلی نظیر پستچی، نجار و مامور بیمه به اجرای برنامه کمدی روی می اورد  و از انجا نردبان ترقی و شهرت را در رسانه های سرگرم کننده برای خود باز کرد. او در ضمن معتقد است مردان فقط باید سه قابلیت توانایی حمایت، وفاداری و سکس را در خود داشته باشند تا در قلب زنان جا بگیرند.

http://www.examiner.com/article/steve-harvey-gives-us-5-dating-tips-every-woman-needs-to-know

More from سعید داورپناه
دنیا خانه سالمندان می شود
در سال 1936 ، بیشترین طول عمر بشر را 69 سال تخمین...
Read More