اجاره دوست دختر اینترنتی

Yellobel یک دختر خوشگل موطلایی است که لبخند زیبایی دارد. با پرداخت 5 دلار او بر روی دیوار فیسبوک تان یادداشت کوتاهی خواهد نوشت. او می نویسد که چقدر دلش برای تان تنگ شده است. یکی ازدوست دخترهای اینترنتی در مصاحبه تلفنی که با خبرنگار مجله سالن داشته است می گوید: « هیچکس نمی پرسد که من وجود خارجی دارم یا نه؟ اگر هم کسی خواست کنجکاوی نشان دهد می گویم سر کلاس هستم یا به سفر خارج استان رفته ام»

دوست دختر اینترنتی که اجاره کرده اید برای تان می نویسد که در غیبت شما، به مرد دیگری روی خوش نشان نداده است و آرزو می کند کاش شما به او سر می زدید. با پرداخت یک دلار بیشتر بر روی صفحه تان می نویسد که رسما رابطه اش با شما شروع شده یا برعکس، اعلام می کند که رابطه اش را با شما به هم زده است. او  حتی می تواند نقش یک معشوق حسود را در شبکه اجتماعی برای تان بازی کند و …

شاید در ادامه دوز و کلک ها، دلشکسته شدن ها و آغاز و پایانِ رابطه ها که اساسش بر اطلاعات دنیای مجازی است وجود دوست دختر اینترنتی زیاد دور از انتظار و تحمل نباشد. چندین سایت مشغول ارائه این سرویس هستند و در تبلیغات شان های عکسِ دختران زیبایی را خواهید دید که سرویس های مختلف ارائه می دهند. یکی شان می نویسد: « من هر لحظه به شما اس ام اس می فرستم» دیگری می نویسد: « دوست دختر خارجی تان می توانم باشنم». در یک گوشه دیگر این نوع سایت ها دختری تبلیغ می کند که : «ن می توانم حسادت دوستانت را به خاطر داشتن دوست دختر خیلی جذابی که دارید برانگیزم»

thumbslider_img05_960x290-340x230

دوست دختران اینترنتی کتمان نمی کنند که این راه بسیار آسانی برای ایجاد یک درامد کوچک است، خطری ندارد و کارش هم کم است. یکی از این دختران به نام annjoy می گوید 60 ساعت در هفته برای دو کار وقت می گذارتم و همچنان قرض وام دانشجویی ام گرو هشتم بود. از طریق گوگل و بعد از جستجو در تبلیغات های مختلف با این نوع سایت ها آشنا شدم و درآمدش نسبت به وقتی که می گذارم بد نیست.

قدیم ها، شوهای کمدی در تلویزیون، ایده داشتن دوست دختر یا دوست پسر الکی را با کلک هایی که رد و بدل می شد به نمایش می گذاشتند. طبیعی بود که نگه داشتن راز این نوع رابطه ها هم در تلویزیون و هم در زندگی عادی بسیار سخت بود. با گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش روابط مجازی، فریب های اینترنتی آسان تر اجرا می شوند بدون انکه خطر کشف آنها افزایش یابد.

How to buy a fake girlfriend – Tracy Clark-Flory

Tracy Clark-Flory is a staff writer at Salon.

More from سعید داورپناه
ترس از شادی و خوشبختی
روانشناسی روز به روز تعداد بیشتری از تعصب های حک شده در...
Read More