خودارضایی و مزایای بهداشتی

slide09-masturbation

دکتر Gloria Brame که متخصص سکسولوژی است می گوید:« خودارضایی بخش سالمی از زندگی جنسی افراد است.» به نظر او، عمل خودارضایی، سالمتر و ضروری تر از از مسواک زدن و نظافت دهان است.

خانم Brame به نتایج یکی از تحقیقات علمی مربوط به سرطان پروستات اشاره می کند که ثابت می‌کند خودارضایی هفتگی، نزدیک به ۳۰ درصد، شانس گرفتن سرطان پروستان را کاهش می‌دهد. تحقیقات فوق که در استرالیا صورت گرفته است بازگو کننده این حقیقت ساده است که تخلیه مداوم مواد درون اعضای داخلی سیستم تناسلی، باعث دفع سموم انباشته شده در آن می گردد.

نکته دومی که دکتر Brame بر آن تاکید می کند نهفته در این حقیقت ناگزیر است که با بالا رفتن سن، ماهیچه‌های اعضای مختلف بدن و از جمله، سیستم تناسلی، نرم تر می شوند. به نظر او، رابطه جنسی منظم و مداوم به پایداری و سختی! بافت ماهیچه ها کمک خواهد کرد. دکتر Brame به عنوان متخصص بالینی مسائل جنسی، حداقل سه بار  تجربه ارضا شدن درهفته را توصیه می‌کند.

او معتقد است که اگر افراد یک ساعت قبل از ملاقات با شخصی که احتمال رابطه جنسی با آنها وجود دارد خودارضایی کنند روسفید از آب در خواهند آمد. در این رابطه، دکتر Ava Cadell موسس سایت www.loveologyuniversity.com  مشخصا از خودارضایی به عنوان تمرین برای جلوگیری از ارضای زودرس یاد می کند. او معتقد است که افراد ضمن زمانبندی دقائق خودارضایی، به تدریج می توانند بر دقائق بیشتر در قبل از ارضا شدن بیفزایند.

 مقاله 

Maridel Reyes, 5 Health Benefits of Masturbation

https://www.menshealth.com.au/health-benefits-of-masturbation

More from ترجمه‌ی محمد رادفر
موش های قاتل بعد از پدر شدن، مهربان می شوند
در دنیای موش ها، موش نر جوان، شهرتش در کشتن بچه موش...
Read More