پسری که مدام برای دختران کادو می خرید

پسری هستم با قد و هیکل معمولی. تحصیلات عالیه دارم وضع مالی ام خوب است. آدم حساسی هستم. نمی دونم چرا با هر دختری آشنا می شوم بعد از چند وز دیگه نمی خواد ادامه بده و میره؟

با اینکه آدم ی هستم که خیلی محترمانه رفتار می کنم و براشون قسم می خورم تا آخر عمر دوستشون دارم و اصلا اهل خیانت نیستم. با هر کدام آشنا می شوم هر موقع می بینم شان حتما کادو می گیرم. از کفش و لباس و عطر و بردن شان به رستوران های گرانقیمت…  ولی هنوز هیچی نشده میگویند رابطه مون رو بهتره تموم کنیم. یا میگن حسی ندارند یا یهو میگن نمی خوامت. چرا آخه اینطوری اند؟

نیمای عزیز

اول از همه تو چطور می تونی بعد از چند روز آشنایی،  قسم بخوری تا ابد دوست شان خواهی  داشت؟ اگر به آنها رحم نمی کنی لااقل به خودت امان بده.

دوم اینکه چرا اینقدر از کادوهایی که خریدی حرف می زنی؟ دوست داشتی خریدی و احساس خوبی برایت داشت ولی مگر دنبال یک توقع مشخص هستی؟ مگر علاقه و توجه آنها با مقدار کادویی که می گیری باید ربط داشته باشد؟

همین مقدار کوتاه که از خودت گفتی نشان می دهد اصلا برای شخصیت و وجود خودت احترام قائل نیستی. به احتمال زیاد در تصورت هم نمی گنجد که ممکن است فردی باشی که یک نفر برای دلبری از تو، برایت کادو بخرد.

نیمای عزیز، سعی کن متین و با وقار باشی. مشخصات ظاهری و اولیه ایی که از خودت دادی هیچ بهانه ایی ایجاد نمی کند که با قسم و آیه و کادو، بخواهی محبت دیگران را به خودت بکشانی.

ذوق زده نشو که یک دختر به هر دلیل اولیه، نسبت به تو اظهار علاقه کرد. به خودت و او فرصت بده که تا حد ممکن همدیگر را بشناسید و بفهمید آیا هم سطح و هم رای و هم سلیقه هستید؟

اصلا از نه شنیدن نترس. علاقه را  گدایی نکن. با چاپلوسی و دروغ هم به جایی نمی رسی. تو مرد شریفی هستی و سعی کن فقط خودت باشی. اگر تشخیص و طبع شان، ترا دوست داشتنی یافت مطمئن باش می مانند وگرنه نیک صفتی می کنند که می روند.

 

 

Written By
More from بهمن
وضعیت دوگانه دختران دم بخت
من ٢٥ سالمه ولی از ٢٢ سالگي احساس كردم آمادگي فكری و شخصيتی...
Read More