نقش تستوسترون برای یافتن یار

سلام من رضا هستم ۲۷ساله. جایی خواندم که این هورمون تستوسترون است که باعث برتری بعضی مردان نسبت به بقیه می شود و  اعتماد به نفس بیشتری می دهد. تستوسترون باعث می شود بعضی از مردان بدون هیچ تلاشی دل خانو‌مها رو بدست می آورند. فکر می کنم به خاطر کم بودن همین هورمون است که بعضی از ما مردان جذاب نیستیم.

رضای عزیز

یک – مرد با تستوسترون بالا همیشه وجود داشته و سهم مشخصی از بازار عشق و روابط برایش وجود دارد ولی بقیه ما عادی ها همچنان قادر به یافتن یار و رابطه زناشویی هستیم.

دو – تستوسترون یک مرد اگر کم باشد خیلی راحت، دکترها می توانند آن را با هورمون درمانی به حد نصاب برسانند. مردان ولی معمولا از ۴۰ سالگی به بعد به ازای هر سال، حدود ۱ درصد تستوسترون شان کاهش می یابد.

سه- مردان با تستوسترون بالا به خاطر ریسک پذیری و حس رقابت و انتخاب های غلط، تمایل به خشونت، ورشکسته شدن، مرگ زودرس، اشتباه در انتخاب همسر،  جدایی و تلخی های زندگی زناشویی نیز هستند.

تحقیقات نشان می دهد مردان با تستوسترون بالا، برای تشکیل خانواده به زنان محجوب و آرام و حتی خجالتی  گرایش دارند چون نگرانی رقابت با مردان دیگر و از دست دادن شریک زندگی، کابوس همیشگی شان است.

رضا جان، در مسابقه و رقابت برای جفت یابی، از همان ابتدا خود را شکست خورده نپندار. نگران پیروزی و موفقیت مردان دیگر نباش. به شعور و تربیت خودت تکیه کن. داشتن روحیه سالم و افکار مثبت و بخصوص شانس خیلی مهم هستند.

هیچوقت در زندگی به نتیجه گیری منفی و خودتحقیر کننده نرس. دنبال ضعف و بهانه نباش. مطمئن باش زنان زیادی وجود دارند که تو را همانطوری که هستی دوست خواهند داشت.

Image source
Healthline

Written By
More from بهمن
تو اصلاً عاشق نیستی
دو ماهِ دیگر 27 ساله می شوم و از این بابت حسابی...
Read More