اولین تصویری که می‌بینید بازگو کننده شخصیت شما است

تست های شخصیت فقط محدود به دنیای سرگرمی ها و کنجکاوی های معمولی نیست. بسیاری از موسسات و شرکت ها برای مصاحبه های شغلی از آزمون های تصویری برای گزینش استفاده می کنند. خیلی از مراکز تحصیلات عالی نیز آنها را در پذیرش افراد مورد توجه قرار می دهند.

روانشناسان نیز تصمیمات لحظه ای که می گیریم و رابطه اش با نوع شخصیتی که داریم را جدی می گیرند. برای مثال شما می توانید به تصویر پایین بنگرید و سعی کنید بلافاصله یکی از ۹ حیوان درون آن را شناسایی کنید. حیوانی که در تصویر و در وهله اول  متوجه می شوید می تواند بازگوکننده بخشی از هویت شما باشد.

حالا می توانید شخصیتی که برای هر کدام از حیوانات داخل تصویر در نظر گرفتند را بخوانید و پی ببرید که انتخاب شما بروز دهنده چه شخصیتی است.

۱. اسب

اگر بلافاصله متوجه یک اسب در درون تصویر شده اید بدانید که از قدرت بالایی برای  پیشبرد آرزوها و اهداف زندگی برخوردارید. ضمن آنکه اسب نشانه هیجان و تمایل جنسی زیاد است.

۲. خروس

اگر خروس نظرتان را بلافاصله جلب کرده است جزو افرادی هستید که دوست دارید توانایی های تان را در معرض دید دیگران قرار دهید. در فرهنگ سنتی چین، خروس را نشانه ۵ مرام انسانی: مهربانی، شجاعت، جنگجو بودن، مسولیت پذیری و اعتماد به نفس می دانند.  شاید آدم زیاده طلبی باشید ولی باعث خیر و برکت برای دیگران هم هستید.

۳. خرچنگ

نگاه اگر متوجه خرچنگ شود می تواند نشانه این باشد که فردی خجالتی و بسیار حساس هستید. فقط از یک مسیر مشخص و مستقیم به هدف تان نمی رسید و اگر لازم باشد میانبر هم می زنید و حتی گاهی عقب نشینی را جایز می دانید. گاهی بایستید و دوباره از نو شروع کنید. یادتان باشد که اجتماعی بودن مهم است ولی همه ما احتیاج به لحظات خلوت برای تفکر و بررسی و رشد شخصی داریم.

۴. آخوندک

آنهایی که در وهله اول آخوندک را می بینند احتیاج زیادی به آرامش دارند. هیاهوی بیرون اذیت شان می کند و چاره ای جز ایجاد لحظات خلوت و پناه بردن به صلح و سکوت درونی ندارند.

فردی هستید با اراده و سخت کوش  که دوست دارید با صبوری مخصوص خودتان کارها را پیش ببرید. شاید اتخاذ تصمیم هوشمندانه کارهای تان آرام و بطئی باشد ولی قابلیت تصمیم گیری و  واکنش سریع هم دارید.

۵. گرگ

دیدن تصویر گرگ، یادآور این حقیقت در باره شما است که با وجود رفتار کنترل شده و مدنی،  نیاز دارید که گاهی به احساسات ناگهانی و درونی خود تکیه کنید. انسان منظمی هستید و خواهان تعادل بین پرنسیپ های اصولی و انعطاف پذیری هستید.

اعتماد به تشخیص های حسی تان به شما اجازه می دهد تصمیمات احساسی بگیرید. انسان هوشمندی هستید و یک شبکه صمیمی از دوستان و خانواده برای خودتان فراهم می کنید. قابلیت لجبازی و رفتار غیرقابل انعطاف را هم دارید.

۶. سگ

اگر چشم تان از بین انواع حیوانات متوجه سگ شده است دارد به شما یادآوری می کند که با خودتان مهربان و متعهد و صادق باشید. شاید این اواخر کمی شیطنت می کردید و زیاد برای وجودتان ارزش قائل  نمی شدید.

قدرت دوست داشتن دیگران را دارید چون روح بزرگواری دارید. برای همین برای دیگران خیلی سخت است که روحیه شما را در هم بشکنند. حس حمایت و یاری و مراقبت از عزیزان تان، در وجودتان موج می زند.

۷. عقاب

اگر عقاب نظرتان را جلب کرد به این معنی است که باید با شخصیت و روحیه ای که قبلاً داشتید تماس مجدد ایجاد کنید. تا بتوانید به سمت هدف اصلی تان شیرجه بزنید.

عقاب یعنی آزاد و رها بودن، یعنی محاسبه هر ماجرا و اتفاقی از زوایای مختلف، یعنی در موقعیتی هستید که قادر به تهیه امکانات زندگی و ثبات شرایط تان هستید. شما قدرت رشد شخصیت تان زیاد است. هم بلندپرواز هستید و هم واقع بین…

۸. پروانه

دیدن پروانه یعنی داشتن یک قدرت استثنایی برای تطبیق با تغییراتی که در زندگی رخ می دهد. فردی هستید که می پذیرید در شرایط مختلف، تصمیمات مختلف برای رسیدن به اهداف تان از شما سر بزند.

ضمن آنکه می توانید شدیداً حساس باشید و با هر تغییری، اذیت شوید. زیبایی تان ولی درخشنده است و مسبب نشاط و خرسندی کسانی خواهید بود که شانس ملاقات شما را دارند.

۹. کبوتر

اگر در اولین نگاه، کبوتر در ذهن تان نقش بست معنی اش این است که هم قادر به دور شدن از خانه برای رسیدن به آرزوهای تان هستید و هم توانایی بازگشت به آن را دارید.

آدم لطیف و بخشنده ای هستید. معصومیت تان همه را مجذوب شما می سازد. فقط مواظب باشید حس کمک و سرویس دادن تان  به دیگران، افراد فرصت طلب و سواستفاده کننده از بخشندگی تان را به سمت شما جلب نکند.

 

More from مرد روز
کشیشان و راهبان ربات دارند می‌آیند
یک معبد ۴۰۰ ساله ژاپن یک راهب جدید به جمع شان اضافه...
Read More