آنچه که خوب است در باره ادوکلن مردانه بدانید

دقیق تر بخواهیم حرف بزنیم ۸۰ درصد ما مردان، معمولا از ادوکلن استفاده نمی کنیم. یک دلیلش این است که در زندگی اکثر ما، پدر و عمو و دوستی نبود که اطلاعات کاملی  از  ادوکلن ها  به ما بدهد.

دومین دلیل این است که ما مردان می ترسیم ادوکلن زیاد روی بدن مان بگذاریم و تاثیر منفی داشته باشد. اما این را به خاطر بسپاریم که بوی خوب در بدن مردان در قدم اول یعنی اینکه یک مرد تسلط بیشتری بر روی اعمال و رفتارش دارد. ضمن اینکه خوشبو بودن، می تواند باعث ایجاد اعتماد به نفس و تاثیر مثبت شود.

مردان با چشم شان تصمیم می گیرند و زنان همراه با چشمان خود در ضمن خیلی متکی به حساسیت شان به بو هستند.

ادوکلن ها با هر اسمی و نوعی که ما مردان آشنا هستیم  بهتر است روی پوست و در قسمت بالاتنه بدن، زده شود نه روی لباس…

ادوکلن های خوب سه مرحله ابراز بو را به نمایش می گذارند. در دو ساعت اول، حس تمیزی و بوی خوش یک عطر را بروز می دهند. بین دو تا ۵ ساعت بعد، ادوکلن در تماس با بدن هر فرد تغییر می کنند و آرامتر می شوند.

یک عطر و ادوکلن خوب از ساعات چهارم به بعد براساس ادعایی که هر کدام از آنها دارند به سمت بوی دود، چوب، خاک، چرم یا جنگل تغییر پیدا می کنند.

بهترین راه انتخاب عطر و ادوکلن، انتخاب هر فرد برای خودش است. به فروشگاه های  بزرگ و معتبر بروید و هر بار دو نوع را بر روی  دو بازو امتحان کنید. به همراه تان یا حس بویایی خودتان فرصت دهید در طی ساعت های مختلف روز، تاثیرش را متوجه شود. با این شیوه مطمئن باشید به عطر مورد علاقه و همسو با بوی بدن خود می رسید.

دو نوع عطرو ادوکلن در بازار، اصلی هستند. عطرهایی که تجربه موفق برای کمپانی های سازنده داشته اند و دهها سال است مردان از آنها استفاده می کنند و عطرهایی که طراحان برای مردان و موقعیت های خاص می سازند. به این اشتباه نیفتید که عطر هر چه گرانتر باشند حتماً برای شما بهتر هستند. اما معمولا عطرهای گران، همان هایی هستند که در لابراتوار دستکاری می شوند تا در طی روز در تماس با بدن تان، سه نوع تغییر ذکر شده را بیان کنند.

محل های موثر در بدن برای پاشیدن عطر

 

Choose and Wear Cologne

https://www.artofmanliness.com/articles/guide-to-fragrance/

Photo by Tim Fuzail from Pexels

GoodGuySwag

More from مرد روز
هفت نوع پستان زنان
  There are seven different types of boobs in the world, apparently...
Read More