خصوصیات جذابیت مردانه در ۹ کشور دنیا

یونان

چون میانگین قد مردان کشور زیر ۱۷۰ سانتیمتر است قد بلند داشتن اولین نشانه مهم جذابیت مردانه بین یونانی ها استو نگاه نافذ، خوش هیکلی و ریش و سبیل مرتب نگه داشته شده خصوصیاتی است که بیشتر از هر چیز دیگر زنان یونانی را مجذوب می سازد.

View this post on Instagram

A post shared by Igor Rickli (@igorrickli) on


مرد برزیلی

دنیا مرد برزیلی را با موی سیاه و چشمان قهوه ای می شناسد که پوست بدنش تاثیر زیبایی از آفتاب گرفته است. ولی زنان به نظر می رسد مردانی با موهای قهوه ای فر دار و چشمان روشن را ترجیح می دهند. خوش هیکلی و کمی آفتاب سوختگی البته همچنان در بین زنان، علاقه مند زیاد دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Tolgahan Sayışman (@tsayisman) on

ایتالیا

شیک پوش و کول بودن اولین ویژگی مرد جذاب ایتالیایی است. لباسش لازم نیست گرانقیمت یا پر زرق و برق باشد. خوش دوختی و مرتب بودن تاثیر اصلی را به جا می گذارد. زنان ایتالیا زیاد طرفدار قد و بالای مردان نیستند ولی موهای اصلاح شده صورت، برای شان چشمگیر است.

View this post on Instagram

A post shared by Mariano Di Vaio (@marianodivaio) on

View this post on Instagram

A post shared by Ruslan Mumtaz (@ruslaanmumtaz) on

هند

می خواهید مرد جذاب هندی را بشناسید باید دنبال الگوهایی باشید که سینمای بالیوود ارائه می دهد. مرد هندی جذاب، باید قدبلند، با موهای صاف و صورت بدون مو و البته چشمان و پوست روشن باشد. ژل زدن به مو و زدودن موی بدن از شروط جذابیت مردانه است. استفاده از مواد آرایشی روشن کننده پوست صورت نیز طرفدار زیاد دارد

View this post on Instagram

A post shared by BTS official (@bts.bighitofficial) on

مرد کره جنوبی

زنان و دختران کره جنوبی این روزها مدل جذابیت شان برای مردان کشور مثل مدلی است که خوانندگان موسیقی کی – پاپ عرضه می کنند. پسران ظریف و قلمی با صورت های لطیف و آرایش کرده… رنگ کردن مو بخشی از اصلاح هفتگی شان است. لباس های شان هم رنگارنگ و کمابیش غیرمعمول است.

سایه چشم و براق کردن لب ها نیز بخشی از آرایش روزانه شان است. جراحی دماغ و بقیه قسمت های صورت اگر قدرت مالی انجام آن را داشته باشند نیز جای خود دارد. مارک لباس برای شان خیلی اهمیت دارد و گنجه لباس شان به ناگزیر بزرگ و گران تمام می شود.

مرد انگلیسی

مرد انگلیسی سفید است ولی اصرار دارد که با آفتاب یا در دستگاه های نور مصنوعی،  خودش را به رنگ تیره در آورد. مردان انگلیسی علاقه زیادی به تتو دارند. زنان انگلیسی زیاد به هیکل درشت اندام با ماهیچه های ورزیده روی خوش، نشان نمی دهند. تتو ولی واقعا کنجاوی زنان را جلب می کند.

View this post on Instagram

A post shared by GQ (@gq) on

استرالیا

مرد استرالیایی وقت و هزینه زیادی برای مورد توجه قرار گرفتن خرج می کند. مدام به سالن ورزشی می رود تا خوش هیکلی اش را از دست ندهد. جراحی زیبایی دماغ و حتی گوش خیلی مرسوم است. آرایش صورت و موها همیشه باید برقرار باشد. ولی دردسرهایی که می کشند می ارزد چون آنها را به کلوپ سکسی ترین مردهای دنیا رسانده است.

سوئد

سوئدی ها معمولاً قیافه خشن وایکینگی شان، چشم زنان را به خود جلب می کرد ولی نسل جدید به یک حالت برعکس رسیده است. زنان سوئد گویا از مردان لاغر و ظریف بیشتر خوش شان می آید. حالت غمگین داشتن هم این روزها جذابیت ایجاد می کند. البته قد بلند و پوست سفید و چشم آبی و موی طلایی مرد سوئدی همیشه بازار علاقه مندانش داغ است.

Men’s Standards Of Beauty Around The World

https://www.buzzfeed.com/eugeneyang/mens-standards-of-beauty-around-the-world

More from مرد روز
گوگل و حقایق جالب – ۱۰
میانگین مدت یک رویا در حین خواب بین ۲ تا ۳ ثانیه...
Read More