پسرانی که جذاب نیستند معشوقه‌های خوبی هستند

زیبایی افراد حتما به چشم هر انسان متفاوت است ولی در هرجامعه ایی در هر نقطه زمین، یک عده زن یا مرد، از دید بقیه جذابترند، یک عده معمولی و گروهی نیز، جذابیتی ندارند. به زنها توصیه می کنم اگر احترام، توجه و لذت واقعی می خواهند بروند سراغ پسرانی که جذاب نیستند.

خودم دختری هستم که به هرحال تجربه ملاقات با مردان جذاب را داشتم ولی اعتراف می کنم که قرار ملاقات گذاشتن با پسرانی که جذاب نیستند خاطره انگیزتر بود.

مردان خوش هیکل، خوشتیپ  و با شغل و درآمد خوب، در ضمن با یک کوله بار ثابت از توقع و اخلاق می آیند. آنها چون همیشه مورد توجه بودند اغلب از خودراضی و کم اعتنا هستند. مدام از دخترانی که می شناختند می‌گویند و بدتر از همه، شانس داشتن عفونت های جنسی در آنها می تواند بیشتر باشد.

اجازه دهید آخرین تجربه ام با یک همکلاسی در دانشگاه که از هر نظر جذاب  بود را برای تان تعریف کنم. یکبار وقتی با او برای مصاحبه با یک وکیل، به دفترش رفته بودیم متوجه شدیم که وکیل به طور اضطراری باید برای کار یک موکلش به دادگستری می رفت. ما منتظرش ماندیم در اتاق بزرگ اداره اش و میل راحتی که هر دو رویش نشسته بودیم.

من البته و طبیعتا بدم نمی آمد که وقت مان را با کمی شیطنت به سر کنیم و خودم را آماده کردم که اگر حرکتی را شروع کرد نه نگویم. اما توقع کوچولوی من برای اتلاف وقت کجا و حرکت سریع همکلاسی خوش هیکلم برای لخت شدن، آن هم در دفتر یک وکیل معروف کجا؟

انگار خوش هیکلی شان برای این است که در اولین فرصت به رخ زنان بکشند. من همینطور مات  و متحیر با کت و شال و کوله پشتی روی میل نشستم و به او نگاه می کردم. ولی او از رو نرفت و آخرین تکه های لباسش را هم در آورد.

دلم برای تلاشش سوخت و خودم را به لبش رساندم تا حداقل از این مرد جذاب لبی گرفته باشم. ولی لبت تان روز بد نبیند اصلا انگار داشتم یک آدم کور را می بوسیدم. نه تنها نصف صورتم خیس شده بود بلکه هیچ احساسی هم در بوسه اش نبود.

خلاصه مایوس و سرخورده، خودم را کنار کشیدم تا بروم سرو  صورتم را کمی تازه کنم. آنقدر کِش دادم تا  مطمئن شوم خوشتیپ ما، لباسش را پوشیده است.

سه روز بعد، آخر هفته با یک مرد کمی تپل که شکمش بیشتر از هر جای دیگرش چاق بود رفتم بیرون. با ماشینی به سراغم آمد  که قیمتش از دوچرخه ام ارزانتر بود. اما ، تمام شب متوجه من بود. لبخندش محترمانه بود. خیلی دوست داشت من راضی باشم و این تلاش برای رضایت را تا اخر شب به خوبی انجام داد.

دختران جذاب و حتی معمولی عزیز، شاید بد نباشد روی انتخاب های تان کمی تجدید نظر کنید و مردان معمولی و غیرجذاب، اکثرشان حتما مهربان و محترم هستند.علاقه و توجه شما برای شان مهم است. طوری رفتار می کنند که هم برای خودشان به یادماندی باشد و هم برای شما…

http://dokhtarerooz.blogspot.com/

More from مرد روز
افسردگی با ماسک لبخند
افراد افسرده ایی که پشت ماسک لبخند، پنهان می شوند می توانند...
Read More