از این روزگار لعنتی خسته‌ام

سلام خوبین. خوشین؟ من که خیلی حالم بده. واقعا خسته شدم. اولین جمله ای که می خوام بگم اینه که سوبرداشت نکنین از حرفام و بهم نگین خود شیفته. مخاطبم تمامه آدما هستند. یه پسر ۲۴ ساله ام  با ماشین ۱۵۰ تومنی. پول هر چی بگین دارم. اطرافیانم و حتی غریبه ها بهم می گن قیافت مثه خوان میگله ولی خودم از خودم متنفرم.

چرا همه چیو به گند کشیدین چرا لجنزارش کردین. واسه من اینظوره یا شما هم همینطور هستین؟ آقا از تنهایی و قعر عاطفی دارم می میمرم  تجربه کردین خلا عاطفی رو؟ ایشالا که تجربه نکنین هیچ وقت.

آقا تو این دنیا حسرت به دلم موند یکی بهم بگه دوستت دارم. یکی بهم بگه عاشقتم.

می خوام یه داستان براتون بگم. پنج شنبه عصر خیلی حالم گرفته بود خیلی خیلی. به یه رفیقم زنگ زدم گفتم می آم پیشت. رفتم و شروع کردیم به حرف زدن اون گفت و من گفتم تا اینکه ازم پرسید چیکارا می کنی هنوزم تنهایی؟ گفتم آره تو چی؟ گفت آره از دوس دخترم که دو سال و نیم باهم بودیم جدا شدم و یه هفته است با یه بیوه ارتباط دارم.

گفتم از کجا گفت از اینستاگرام باهم آشنا شدیم. زیاد جدی نگرفتم گفتم حتماً شعر می گه می خواد پز بیاد و اینا تا اینکه چند دقیقه بعدش گوشی زنگ خورد گفت همون زنه است که گفتم. گوشی رو برداشت شروع کردن پنج دقیقه، ده دقیقه، یه ربع، نیم ساعت …

آقا مگه این زنه تموم می کرد پسره بهش می گفت باسن بزرگ دوس دارم، فلانت رو دوس دارم. اینو دوس دارم و شروع کردن حرف های سکسی که من داشتم بالا می آوردم .حالا می خوام اینم بهتون بگم این رفیق ما بنده خدا نه قیافه داره نه هیکل داره هیچی نداره لهجش هم که…وقتی حرف می زد توی دلم از خنده مرده بودم. تا اینا حرف می زدن رفتم یه جا وایسادم فشارم رو هزار بود چرا؟

به شدت هوس سیگار کرده بودم. رفتم  تو ماشین و یه نخ سیگار روشن کردم. یکم اینورتر اومدم، دیدم واااا یه پسر ریقووووو قیافه داغون توی پراید داغون تر از خودش نشسته دختر رو بغل کرده و دارن ضربان قلب همدیگه رو گوش می دن و …

آقا فشار من اومد رو دو هزار. برگشتم تو ماشین دیدم این رفیق ما هم  نخیر تموم نکرده و داره هنوز با خانم بیوه حرف می زنه. راستش حسودیم شد.

خیلی داغون شدم خیلی کفر گفتم. گفتم گه تو این روزگار. کاردم می زدن خونم در نمی اومد.

آقا خانم می خوام بگم چرا دنیا اینطوره؟ چرا چرا اینطوریش کردین؟ چرا اینقدر حال به هم زنه … چیکار کردیم که اینطور شد یکی مثه من، دارم می میرم مثه سگ. هزاران هم مثه دوست من  و این پرایدیه … خانما چرا اینکار رو کردین چرا همچین می کنین؟

مرد روز ازت خواهش می کنم متن من رو سانسور نکن این حرفای دلم رو نمی دونستم به کی بگم فقط مرد روز رو سراغ داشتم تو رو به هر کی می پرستین بیاین نظر بدین بیاین جواب بدین. مرد روز منتظر جواب آرام کننده و خوبت هستم.

رامین عزیز

شایعه اصلی که می چرخد در باره قدرت پول است و اگر ماشین خوب داشته باشی زنان دنبالت می افتند و … تو ولی داری می گویی همه چیز داری حتی خوش تیپ هم هستی ولی تنهایی و عشق را تجربه نکردی.

ما همیشه نوشتیم که شخصیت، تجربه، اعتماد به نفس، شانس و شعور برای یافتن رابطه دوست داشتنی، اصل است.

رامین عزیز همه ما بهتر است به دور از قضاوتها و حدس و گمان هایی که وجود دارد با قلبی باز و مهربان به سمت افرادی برویم که می توانیم حدس بزنیم ما را، به خاطر خودمان دوست دارند.

بهتر است این حقیقت را خوشبینانه قبول کنیم که یکی بیرون هست که آدمی عین تو را می خواهد. اگر بدون کینه و پیش داوری یا دروغ و قضاوت منفی به آنها نزدیک شوی باور کن می فهمند و برای شان جالب خواهی بود. حتماً خطا و شکست و جواب منفی گرفتن هم هست که آن هم عالی…

وقتی داری به انتخاب خودت بها می دهی این شانس را به فرد مقابل هم بده که شاید به هر دلیلی از تو خوشش نیاید و سریع و محترمانه از او عبور کنی و تلاشت را دوباره شروع کنی…

دنبال هیچ جمع بندی از انسانها یا زنان یا مردان نباشیم. یادمان باشد که هر کدام ما یک کهکشانیم و در یک تعریف نمی گنجیم.

Written By
More from بهمن
ازدواج اجباری بدبختم کرد
سنگ صبور من دختری  ۲۹ ساله هستم که یکبار به خاطر ازدواج...
Read More