مهمترین سوال زندگی چیست


همه انسان ها می خواهند حال شان خوب باشد. زندگی راحت و بی دردسر می خواهند. همه آدمها می خواهند قیافه شان بی نقص باشد.  پول دار و مشهور باشند. عاشق بشوند و بهترین سکس را داشته باشند.

این نوع خواسته ها خیلی طرفدار دارند چون خواستن چیزهای خوب کار ‌آسانی است. برای همین از هر آدمی هم بپرسیم که از زندگی چه می خواهند بلافاصله لیستی از چیزهای زیبا و مثبت را عنوان می کنند.

مهمترین سوال زندگی شاید این باشد که حاضرید برای رسیدن به خواسته های تان رنج ببرید؟ بله چقدر حاضرید درد را به جان بخرید.

بدنِ خوش فرم داشتن، آن هم در زمانه ای که غذاها از گرانترین تا ارزان ترین، قابل دسترس و خوشمزه هستند مستلزم یک از خودگذشتگی بزرگ است.

ساعتها باید در سالن تمرین بدنی، خودتان را وادار کنید که بیش از حد معمول بر خود فشار وارد آورید. گرسنگی بکشید و صبورانه و منظم با سخت کوشی تمام، بدن تان را به شکلی که می خواهید تغییر دهید.

می خواهید یک عشق خوب نصیب تان شود باید بدانید که قلب تان بارها شکسته می شود. باید تحقیر شوید و چندین و چند بار جواب نه بشنوید. داشتن یار خاص و دوست داشتنی، شهامت، غرور، اعتماد به نفس و حتی سکوت و سازش می طلبد.

برای همین بخش بزرگی از بشر به خواسته هایش نمی رسد. چون نمی تواند و نمی خواهد بهایش را بپردازد. چون به یکی از سوال اصلی زندگی پاسخ نمی دهد که چقدر حاضری برای رسیدن به آرزوهایت زحمت بکشی؟

The Most Important Question of Your Life

https://markmanson.net/question

More from مرد روز
کاریکاتور روز – دو نوع افراط در پوشش زنانه
Alex Falco Chang – کوبا http://www.cartoonmovement.com/cartoon/11916
Read More