هشت ملاحظه در لحظه بوسیدن


بوسیدن شبیه رفتن به سر مرز است و احساس تردیدی که افسر مرز می تواند برای سرنوشت سفرمان ایجاد کند. بوسیدن به نظر عمل ساده ای می آید و همه ما به طور غریزی فکر می کنیم بلدیم. ولی یادمان باشد که ما خودمان را نمی بوسیم برای همین دقت و توجه برای کنترل احساساتی که حین بوسیدن ایجاد می شود خیلی مهم است.

۱- فاصله دو انسان در حین بوسیدن خیلی نزدیک به هم است. برای همین نگه داشتن چشمان باز، هیچ توفیری ندارد. سعی کنید چشمان تان را ببندید تا سایر حواس شما بخصوص حس لامسه، بویای و چشایی کار خودشان را بکنند.

۲- لحظه خم شدن و نزدیک شدن برای بوسیدن نیاز به یک تشخیص جانانه دارد. بوسیدن بهتر است طبیعی و بدون عجله و با دیدن علائم کافی از اجازه طرف مقابل، صورت بگیرد. گاهی حتی چند ثانیه زودتر یا دیرتر، کل ماجرا را مخدوش می کند.

۳- مقدار وقتی که برای بوسیدن های رمانتیک نصیب هر انسان می شود خیلی خیلی ناچیز است. پس قدر آن لحظات را بدانید و دست از اما و اگرها بردارید. خودتان را به تجربه کمیاب، لطیف و زیبای بوسه بسپارید.

۴- به همدیگر امان دهید. بوسیدن یک کار دونفره است. روح قضیه را با هجومی که توام با حس کنترل بوسیدن است خدشه دار نسازید. اصلاً به فکرتان خطور نکند که شیوه بوسیدن شما درست است و شما را به حسی که می خواهید در طرف مقابل ایجاد کند سریعتر می رساند.

۵- زبان تان را مهار کنید. بله همه می دانند که نحوه چرخاندن زبان و جستجوی آن برای تماس بیشتر، خیلی دوست داشتنی است ولی زیاده روی در این زمینه ممکن است نتیجه ناخوشایند ایجاد کند.

۶- نقشه خاص و نحوه خاصی را در سر نپرورانید. یکبار هم شده کاملاً رها و آرام خودتان را در حس طبیعی موقعیتی که هستید قرار دهید و بگذارید اتفاق به صورت دوطرفه صورت بگیرد.

۷- بوسیدن نوعی گفتگو است. یک جمله شما می گویید و او جواب می دهد. بعد گوش می کنید لب و زبان و احساسش چه می گوید و بعد اگر فرصتش وجود داشت شما چیزی بیفزایید. گاهی هر کدام تان می توانید موضوع را عوض کنید. طور دیگری شروع کنید ببوسید و منتظر جواب فرد روبرو باشید. خلاصه اینکه با هم موج بردارید و حرکت کنید و ساکت شوید.

۸- بوسیدن محدود به لب و دهان نمی شود. لبه های گوش، چانه و لپ، گردن و حتی دماغ، چشم و پیشانی هم نقاط حساس جنسی در خود دارند که هم باید در بدن خود کشف کنید و هم در فردی که می بوسید.

بوسیدن یک زبان بین المللی است که بعضی ها به طور غریزی آشناترند، یا تجربه و علاقه شان بیشتر است برای همین آن را بهتر صحبت می کنند. پس سر فرصت، با ارائه نحوه بوسیدن های جذابتر و صحبت کردن در باره تجربه بوسه ای که داشتید از آن خاطره ای ماندگار بسازید.

 

Source: pixabay.com

Source: snapwiresnaps.tumblr.com

https://www.pexels.com/@ohshineon

https://www.pexels.com/@danielspase

More from مرد روز
ماجرای زل زدن های تحقیرآمیز قبل از دعوا
می گویند در یک دعوا، آگر یکی از طرفین با خشم و...
Read More