گوگل و حقایق جالب – ۱۶

بر جمعیت میلیونرهای جهان مدام افزوده می شود. این روزها ۱۵ میلیون نفر در سیاره ما میلیونر هستند که ۵ میلیون شان در کانادا و امریکا زندگی می کنند. لندن، نیویورک، توکیو سه شهری هستند که به ترتیب بیشترین میلیونرها را به خود اختصاص داده اند. سنگاپور و هنگ کنگ بعد از آنها بیشترین متمولین را در بین شهرهای جهان دارند.

محققین اروپایی در یک تحقیق گسترده متوجه شدند که بدن انسان از ۵۵ سالگی به بعد قدرت تعمیر و  مداوای سلول های بدن را از دست می دهد. به عبارت دیگر دی ان ای بدن انسان از ۵۵ سالگی شروع به از هم پاشیدن می کند. بدن ما در این وضعیت قدرت مقابله با سرطان را  کم کم از دست می دهد و  از کار افتادن یا کم کاری اعضای داخلی بدن، آغاز می شود.

یکی از جدیدترین شیوه زندانی کردن مجرمین در شهر آنتورپ بلژیک ایجاد شده است. در این زندان، محکومین از تلفن شخصی، اینترنت و وسایل دانلود کردن هر نوع فیلمی حتی  پورن برخوردارند.  البته سرویس های مطرح شده فقط برای ساعاتی از روز در اختیار زندانیان قرار می گیرد. بخشی از سایت ها و شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک نیز برای ساکنین زندان قدغن می باشد.

چینی ها بزرگترین منبع درآمد جهانگردی سیاره ما هستند. سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار توسط بیش از ۱۳۵ میلیون چینی در سراسر جهان خرج می شود.

یکی از استان های برزیل Rio Grande do Sul که ۵ درصد جمعیت کشور را شامل می شود ۷۰ درصد مدل های کشور را به خود اختصاص داده است.

 

 

More from مرد روز