اگر بترسی از دستش می‌دهی

قبلاً می ترسیدم از اینکه قد من به اندازه کافی بلند نیست و اوایل آشنایی، یواشکی کفش پاشنه بلند می پوشیدم. شما در پاسخ خصوصی نوشتید که نترس و رابطه ات را با دروغ شروع نکن. گوش دادم و الان رابطه مان خیلی خوب است.

من قبلاً هم رابطه دوستی داشتم اما می خوام با این دختر همه چیز بهترین باشه و بهترین بمونه. سوالم اینه که چه کارایی رو باید انجام بدم برای اینکه بتونم یه رابطه قوی داشته باشم یا معیارای یه رابطه خوب چیه؟

و اینکه چطور باید متوجه بشم که این رابطه میتونه به ازدواج برسه یا اگر بخوام رابطه رو بر طبق ازدواج بچینم باید چه چیزایی رو رعایت کنم.

فرشید عزیز

داری دوباره مغلوبِ ترس از دست دادن این دختر می شوی. دفعه قبل می خواستی کوتاهی نامحسوسِ قد خودت را از راه غیرواقعی و پوشیدن کفش پاشنه بلند، پنهان کنی مبادا که او تو را نپسندد. حالا هم هنوز هیچی نشده، می خواهی راه های تضمین علاقه اش به خودت را با بی نقص نشان دادن خودت، به دست آوری.

تو می خواهی هر طور شده نشان دهی انسان بی نقصی هستی ولی فراموش می کنی که ادعایت، ماندگار و همیشگی نخواهد بود. هیچ انسانی و هیچ رابطه ایی بدون نقص و خطا نیست. تضمین عشق تان این است که او تو را با قد و قواره واقعی خودت، دوست داشته باشد. او بهتر است تو را در لحظات خشم و یاس و ضعف هم ببیند.

تضمین عشق واقعی او به تو باید براساس همه جذابیت ها و کاستی های تو باشد … تو ولی به جای معرفی واقعی خودت، فقط دنبال به نمایش گذاشتن یک هویت کاملاً ایده آل از خودت هستی.

می خواهی در ۲۳ سالگی با به دست آوردن چند توصیه، خیال کنی که « با این دختر همه چیز بهترین باشه»

با ترس و دروغ  و ظاهرسازی سعی نکن چیزی را در زندگی، حتی شده برای کوتاه مدت، نگه داری.

اگر به قول خودت می خواهی تا ابد با او باشی کافی است که از مهربانی، گذشت و احترام تان به هم کم نشود. تازه حتی اگر همه چیز بر وفق مسیر زندگی هر دوی تان باشد باز هم جا برای اتفاقات غیرقابل پیشبینی بگذار…

 

Image Source: pixabay.com

Written By
More from بهمن
چرا برای بعضی‌ها سکس قحطه
دارم ۲۷ سالم می شوم و مدام می بینم آدم های دیگه...
Read More