نقاط حساس جنسی در زنان

۱ –   نقطه حساس آلت زنانه یعنی کلیتوریس

تحقیقات جمع آوری شده از ۱۰۰۰ زن نشان داد که فقط ۱۸ درصد زنان از راه دخول به ارگاسم می رسند. اکثریت زنان برای  لذت جنسی و به اوج رسیدن نیاز دارند که کلیتوریس شان به شکل های مختلف تحریک شود.  برای همین، اغلب زنان، منتظر دریافت نوازش و توجه به نقطه حساس قسمت بالایی وردی واژن شان ( کلیتوریس) هستند.


۲ – باسن زنان

عصب های حساس جنسی فراوانی بر روی سطح باسن زنان وجود دارد و مردان اگر موقع آمیزش آنها را از یاد نبرند و با دستان خود آنها را هر چه بیشتر لمس و ناز کنند و حتی بفشرند بر لذت و اوج گیری زنان می افزایند. 

۳ – بوسیدن

آمار تهیه شده از ۵۰ هزار زن نشان داده است که بوسه های عمیق و جانانه، برای زنان بسیار لذتبخش و تحریک کننده است

۴ – نرم ساختن محوطه جنسی

استفاده از کاندوم هایی خشک، هم برای اغلب زنان می تواند ناراحت کننده باشد و هم باعث سرعت بخشی به انزال مردان شود.

۵ –  گردن زنان

گردن زنان از پوست خیلی نازک و سرشار از رگ های خونی ریز می باشد. تماس ظریف دست و لب و حتی نفس مردان، می تواند برای زنان بسیار تحریک کنده و جذاب باشد.

۶ –  نجواهای سکسی غیرمودبانه

جواهای سکسی غیرمودبانه که باعث تحریک بیشتر شود می تواند بر سرعت لذت زنان بیفزاید. از بدنش تعریف کنید. برایش شرح دهید که با بدنش چه کار می کنید و به او گوش دهید. اگر با نجواهایی که کم کم حتی بی ادبانه می شود راحت است بر غلظت آن بیفزائید.

یادتان نرود که در لحظه عشقبازی، دو انسان، به همدیگر اعتماد کامل می کنند که عریان و بدون هیچ حساب و کتاب معمولی، در همدیگر غرق شوند. جسم و روح شان به هم فرصت می دهند که همدیگر را کشف کنند و محترمانه و صمیمانه، به هم لذت دهند.

توجه شما به خواسته های شریک جنسی، نشانه شعور و انسانیت و مهربانی شما است. مضافا اینکه هر چه طرف مقابل را راحت تر و تحریک شده  تر بسازید واکنش جنسی زیباتر و گستاخ تر نیز نصیب تان می شود.

 

Real Women Share 9 Tips For How to Give Them an Orgasm

https://www.menshealth.com/sex-women/a19539937/sexual-techniques-for-guaranteed-orgasm/

 

Photo by Imani Clovis on Unsplash

More from مرد روز
چرا زنان مجرد در حال افزایش هستند
برای اکثریت مردان مجرد زندگی مجردی یک انتخاب کمابیش جدید است چون...
Read More