راه‌های علمی برای افزایش جذابیت مردان

اکثر ما مردان شبیه ستاره های جذاب دنیای سرگرمی ها نیستیم ولی اغلب ما شانس عاشق شدن و مجذوب ساختن جنس مخالف را داریم. تحقیقات البته نشان داده است خوش قیافه و خوش هیکل بودن برای ایجاد رابطه مهم است ولی دنیای عجیب و غریب عشق و عاشقی و جذابیت ها، حساب و کتاب فرق دارد..

مثلا ثابت شده که بوی بدن آدمها می تواند دلیلی برای علاقه یک فرد به دیگری باشد. بعضی بررسی ها نشان می دهد که فرم چانه آدمها در انتخاب شریک زندگی موثر است. حتی ثابت شده است رنگ پیراهن یا کتی که پوشیده می شود می تواند در احساس کشش افراد به همدیگر نقش داشته باشد.

۱- میانگین ظاهری یک جمع

تحقیقات دانشگاه کالیفرنیا نشان داده است که آدمها در عکس های دستجمعی جذابتر به نظر می رسند. اصطلاح cheerleader effect به این حقیقت اشاره می کند که وقتی در یک جمع هستید قیافه و حضور هر فرد به صورت مستقل ابراز وجود نمی کند. ظاهر افراد تبدیل به میانگین ظاهری یک جمع می شود. بنابر این شانس اینکه به خاطر چند دوست خوشتیپ، خوش قیافه تر دیده شوید بیشتر می شود. پس تنها به مهمانی یا گردهم ایی‌های دوستانه نروید.

۲- توجه به نوزادان 

تحقیقات فرانسوی ها نشان داده است لبخند زدن، بازی و مورد توجه قرار دادن نوزادان، مردان را جذابتر می سازد. ۴۰ درصد زنان فرانسوی وقتی شاهد رابطه خوب یک مرد با یک نوزاد بودند شماره تلفن های شان را به درخواست مردان، به آنها داده اند.

۳- جوانمردی جذاب است

چقدر خوب که روانشناسان متوجه شدند فعالیت افتخاری مردان در انجمن های نیکوکاری یا عام المنفعه، به چشم زنان جالب و جذاب است.

۴-  خوشرویی

فصلنامه رفتار ظاهری، می گوید مردانی که لبخند خفیفی در صورت شان دارد قادر به جلب توجه بیشتر زنان هستند. زنان وقتی از کنار مرد خوشرو رد می شوند احساس امنیت و راحتی می کنند چون لبخند و شادی، در درون خود، نشانه مهربان بودن فرد هم می تواند باشد.

۵- صورت زخمی

محققین انگلیسی متوجه شدند زنان به مردانی که خط های ملایمی از زخم و جراحات در صورت شان دارند توجه بیشتری نشان می دهند بخصوص زنانی که دنبال روابط بسیار کوتاه مدت هستند. صورت مردی که از بلایا و حتی بیماری ها جان سالم به در برده است گویای این حقیقت می تواند باشد که از  سیستم ایمنی قویتری برخوردار است.

۶- دوری گزیدن از جملات مخ زنی

مردان لازم نیست با تکرار جملات کلیشه ایی و مصنوعی به سراغ زنان بروند. تحقیقات می گوید اغلب زنان از مردانی خوش شان می آید که حرف دل شان را مستقیم و ساده بیان می کنند. زنان دوست دارند بشنوند « اونطرف نشسته بودم که متوجه تو شدم و گفتم بیام باهات آشنا بشوم» تا اینکه بگوئید« گفتم بیام بهت بگم می خوایی تا آخر شب از راه دور با چشمامون به هم حال بدیم یا شروع کنیم به حرف زدن»

 

15 Ways to Be More Attractive, According to Science

https://www.menshealth.com/sex-women/a19547313/how-to-make-myself-more-attractive/

 

 

Photo by Fábio Alves on Unsplash

Photo by Genessa Panainte on Unsplash

Photo by Hunter Johnson on Unsplash

More from مرد روز
عکس‌هایی از زیبایی تسخیر کننده زنان
عکاس معروف فیلیپ مری، تصورش از زیبایی زن هم شبیه زن دوران...
Read More