توصیه های علمی برای لذت بخشی بیشتر اتاق خواب

دکتر مسائل زناشویی « یان کرنر» می گوید تحقیقات نشان داده است برای اینکه زنان به ارگاسم برسند باید آن بخش از مغز که به تشویش و نگرانی و احساسات نگران کننده متصل ست در حین همخوابگی کاملا از کار بیفتد.

تعبیر ساده اش این است که اگر یک مرد بتواند زن را چنان آرام کند که او در باره هیچ مشکل و نگرانی در آن لحظه فکر نکند می تواند یک زن را چنان به وجد آورد که بهترین واکنش جنسی را به مرد نشان دهد.

یک سوم زنان در حین عشقورزی با شریک جنسی شان به اوج لذت جنسی نمی رسند و این آمار می تواند در کشورهای که بهای کمتری به نیازهای زنان می دهند بیشتر باشد.

شکی نیست که هر زن برای تحریک جنسی شدن با دیگری فرق دارد ولی از دید زنان این موارد را رعایت کنید به نفع هر دوی تان است:

۱ –  شناخت بیشتر نقطه حساس آلت زنانه یعنی کلیتوریس

 اکثریت زنان برای  لذت جنسی و به اوج رسیدن نیاز دارند که کلیتوریس شان به شکل های مختلف تحریک شود. سال گذشته تحقیقات جمع اوری شده از ۱۰۰۰ زن نشان داد که فقط ۱۸ درصد زنان از راه دخول به ارگاسم می رسند.

برای همین، اغلب زنان منتظر دریافت نوازش و توجه به نقطه حساس قسمت بالایی وردی واژن شان ( کلیتوریس) هستند.

در ساده ترین حالت آمیزش، وقتی مرد روی زن دراز می کشد، برای زنان تحریک  شونده تر است اگر مردان در حین تکرار دخول، بدن شان را به سمت زن سرازیر کنند تا در ضمن، با قسمت حساس روی واژن هم تماس بیشتری برقرار شود.

۲ – باسن زنان

عصب های حساس جنسی بر روی باسن زنان به وفور وجود دارند و مردان اگر موقع آمیزش آنها را از یاد نبرند و با دستان خود آنها را هر چه بیشتر لمس و ناز کنند و بفشرند فرصت اوج گیری زنان بیشتر می شود

۳ – بوسیدن

مردان خوب است بدانند که دست از بوسیدن زنان در حین هماغوشی نکشند. آمار تهیه شده از ۵۰ هزار بزرگسال نشان داده است که بوسه های عمیق و جانانه، برای زنان بسیار لذتبخش و تحریک کننده است.

۴ – نرم ساختن محوطه جنسی

استفاده از کاندوم هایی خشک، هم برای اغلب زنان می تواند ناراحت کننده باشد و هم باعث سرعت بخشی به انزال مردان شود.

۵ –  گردن زنان

گردن زنان از پوست خیلی نازک و سرشار از رگ های خونی ریز می باشد. تماس ظریف دست و لب و حتی نفس مردان، می تواند برای زنان بسیار تحریک کنده و جذاب باشد.

۶ –  نجواهای سکسی غیرمودبانه

به زبان آوردن کلماتی که باعث تحریک بیشتر شود می تواند بر سرعت اوج کیری زنان بیفزاید. برای شروع می توانید از  قسمت های بدنش تعریف کنید. اگر دوست دارید توضیح دهید دارید با او چه کار می کنید و به باو گوش دهید. اگر از حرف زدن های که کم کم حتی بی ادبانه می شود راحت است بر غلظت ان بیفزائید.

یادتان نرود که در لحظه عشقبازی، دو انسان، به همدیگر اعتماد کامل می کنند که عریان و بدون هیچ حساب و کتاب معمولی، در همدیگر غرق شوند. بدن های شان به هم فرصت می دهند که همدیگر را کشف کنند و محترمانه و صمیمانه، به هم لذت دهند.

توجه شما به خواسته های شریک جنسی، نشانه شعور و انسانیت و مهربانی شما است. مضافا اینکه هر چه طرف مقابل را راحت تر و بی غل و غش تر و تحریک شده  تر بسازید فرصت واکنش جنسی زیباتر و گستاخ تر نیز نصیب تان می شود.

 

Real Women Share 9 Tips For How to Give Them an Orgasm

https://www.menshealth.com/sex-women/a19539937/sexual-techniques-for-guaranteed-orgasm/

 

Photo by Imani Clovis on Unsplash

More from مرد روز