عاشق دختری شدم که ۱۲ سال از من کوچیک تره

سلام. وحید هستم. عاشق دختری شدم که ۱۲ سال از من کوچیک تره ولی خب خودم هم میدونم و همه جا هم خوندم که فاصله مناسب ازدواج بهتره ده سال بیشتر نباشه. ۳۰ ساله هستم ولی خب صورتم بچه گونه به نظر می آد جوری که هر کی میبینه میگه تو حداکثر ۲۳ سالته.

البته اینها رو از نظر ظاهری گفتم. هنوز رابطه ای بین من و اون دختر ایجاد نشده ولی دو دل هستم که پا پیش بگذارم یا نه؟ نظر شما چی هست ؟ بی خیال بشم؟

البته اینها رو از نظر ظاهری گفتم. هنوز رابطه ای بین من و اون دختر ایجاد نشده ولی دو دل هستم که پا پیش بگذارم یا نه؟ نظر شما چی هست ؟ بی خیال بشم؟

 

وحید عزیز

گاهی تفاوت سنی می تواند زیاد جدی نباشد بخصوص وقتی از دو نفر، یکی شان در اوائل میانسالی است و دیگری در اواخر میانسالی. اما موردی که می گویی کمی نگران کننده است چون دختر مورد علاقه ات ۱۸ ساله است و زمان مناسبی برای رابطه جدی و ازدواج برای او نیست.

مسئله دیگر این است که فاصله نسل ها در این دوره و زمانه خیلی کم شده است. خیلی ها با فاصله سن کم از همدیگر، آنقدر سلیقه شان و حتی اخلاق و خواسته های متفاوت است که ممکن است بعدها دردسر ساز شود.

دختر ۱۸ ساله یعنی اینکه  هنوز فرصت تحصیلات دانشگاهی نداشته است و شانس اینکه  فرد مستقلی ننشود زیادتراست.

مسئله بعدی تصور تو است از عشق… نوشتی که هنوز رابطه ایی بین شما ایجاد نشده ولی در ضمن مدعی شدی که عاشقش شدی! این نشانه خوبی نیست. چون اگر نشناخته و فقط بر اساس جذابیت اولیه می خواهی این ریسک بزرگ را انجام دهی با توجه به بقیه شرایط، تصمیم تو برای شروع آشنایی، نیاز به دقت و صبوری بیشتر دارد.

قدیم ها، فاصله سنی بین زوج ها عادی بود ولی این روزها با این جامعه پر از آسیب و تنش با این همه  تغییرات سریع، ریسک اختلاف و ناراحتی زیاد است. آن هم وقتی که طلاق گرفتن نیز تبدیل به یک امر عادی شده است.

 

IMAGE SOURCE

opencheststudio.com

 

Written By
More from بهمن
باکره نباشی آدامس جویده شده هستی
سنگ صبور خان سلام وقتی زن های متاهلی را میبینم که زندگی...
Read More