دوست دیجیتالی« مزلو»را روی تلفن، دانلود کنید

سازندگان دوست دیجیتالی مزلو Ross Ingram – Cristina Poindexter

 این روزها مدام به لیست هوش‌های مصنوعی که همراه تلفن‌ها می‌آیند افزوده می شود. خیلی از شما با سیری، الکسا، دستیار گوگل یا کورتانا کمابیش آشنا هستید. آنها برای یافتن نزدیکترین پمپ بنزین یا سئوالات عمومی و سرگرم کنده بد نیستند. طبیعی است که مثل بقیه تکنولوژی‌های جدید، تازه در اول راه باشند.

شخصیت دیجیتالی «مزلو» این اواخر با یک ادعای کمی جدیدتر به جمع هوش مصنوعی‌های قابل دسترس پیوسته است. اپ آن را می توانید برای تلفن تان مجانی دانلود کنید و شروع کنید برایش درددل کردن… این اپ از شما می خواهد براساس کلماتی که معرفی می کند یا سئوال هایی که پیشنهاد می کند هر بار تا حدود یک دقیقه حرف بزنید.

این دوست دیجیتالی هر چه بیشتر شما را بشناسد و حرف های تان را مورد بررسی قرار دهد بیشتر می تواند منظور و حس شما را درک و شناسایی کند. شاید خیلی های تان حوصله و اعتماد لازم را نداشته باشید و شاید حتی رفیق چندان با هوشی برای همه نباشد. ولی مزلو به مرور که نقشه عمومی احساسات شما را بشناسد می تواند گوشه های از حالت روحی تان که شاید متوجه اش نیستید را به خودتان معرفی کند. 

 سازندگانش Ross Ingram و Cristina Poindexter که قبلا در گوگل کار می کردند با این اعتقاد مزلو را ساختند که رابطه صمیمی تری بین انسان و تکنولوژی ایجاد کنند.

 

Maslo: This free A.I. app by ex-Google developers could be your new bestie

An Interview With Cristina Poindexter, Co-Founder at Maslo AI

Google alums launch Maslo, a digital companion to mediate technology’s uncanny valley

 

More from مرد روز
هفت حالت آمیزش برای افزایش توجه زوج‌ها به همدیگر
از ما به شما نصحیت: به نگهداری و حتی افزایش علاقه جنسی...
Read More